Kiedy pić

1. Data: 2002-09-26 17:08:06

Temat: Kiedy pić
Od: radomir <p...@n...niusy> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy powinno się pić? Odzwyczaiłem się od picia w trakcie posiłku i piję
najczęściej bezpośrednio po, ale słyszałem, że nie jest to korzystne, ponieważ
rozpuszcza soki trawienne. Więc?

2. Data: 2002-09-26 18:32:01

Temat: Re: Kiedy pi
Od: "44" <n...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radomir" <p...@n...niusy> napisał w wiadomości
> Kiedy powinno się pić? Odzwyczaiłem się od picia w trakcie posiłku i piję
Najlepiej na chandre
44

3. Data: 2002-09-28 22:33:40

Od: "Ala" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej pic pol godziny po jedzeniu. Picie podczas posilku zle wplywa na
trawienie, bo woda rozrzedza soki trawienne, zmniejsza precyzje ich
dzialania oraz wydluza czas trawienia, a takze obciaza i tak juz
przepelniony zoladek.

4. Data: 2002-09-29 08:34:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trawienie, bo woda rozrzedza soki trawienne, zmniejsza precyzje ich
> dzialania oraz wydluza czas trawienia, a takze obciaza i tak juz

Niektórzy radzą też, aby osoby chcące się odchudzić piły sporo wody przed
jedzeniem wtedy wstępnie wypełnia ona żołądek co ułatwia zaspokojenie głodu
mniejszą porcją. Niezależnie od chęci odchudzenia,cz y po prostu zdrowego
jedzenia powinno się pić około pół litra wody do posiłku ponieważ prawie
tyle jest zużywane na jego trawienie.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2002-09-29 19:38:40

Temat: Re: Kiedy pić
Od: " www.dietykon.w.pl" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

radomir <p...@n...niusy> napisał(a):

> Kiedy powinno się pić? Odzwyczaiłem się od picia w trakcie posiłku i piję
> najczęściej bezpośrednio po, ale słyszałem, że nie jest to korzystne,
ponieważ
> rozpuszcza soki trawienne. Więc?
Dołączam do poprzednich wypowiedzi, co najmniej pół godziny po posiłku.
Ogólnie należy pić dużo około 2 litrów dziennie, nie zaszkodzi też aby pić

6. Data: 2002-10-08 07:41:32

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Picie w trakcie posilu jest niekorzystne poniewaz rozpuszcza korzystnie dla
trawienia enzyy zawarte w slinie,
warto natomisat pic rano na czczo szklanke wody mineralnej, bo chroni przed
choroba wrzodowa

Użytkownik radomir <p...@n...niusy> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:r...@n...niusy...

rewelacyjna muzyka i filmy dla ciebie