Kiedy przerwac tabletki

1. Data: 2002-10-21 08:13:23

Temat: Kiedy przerwac tabletki
Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko:
Moja dziewczyna odczuwa bole w podbrzuszu, sadzimy, ze jest to spowodowane
tabletkami antykoncepcyjnymi "Cilest", ktore zarzywa od jakichs 6 miesiecy.
Bole pojawily sie niedawno. Oczywiscie idziemy do ginekologa na badania i
moze zmiane tabletek, ale teraz moje pyt: "Chcac zmienic tabletki antykonc.
czy musi wziac cale opakowanie do konca i po 7 dniach zaczac przyjmowac inne
tab., czy mozna przestac przyjmowac tab. po wyczerpaniu polowy opakowania"
????
Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
P.Sz

2. Data: 2002-10-21 18:35:54

Temat: Re: Kiedy przerwac tabletki
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie znam tych tabletek. Jednak moim zdaniem nie powinna przyjmować żadnych
tabletek antykoncepcyjnych, do czasu całkowitego wyjaśnienia przyczyny bólów.

3. Data: 2002-10-21 20:55:03

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy musi wziac cale opakowanie do konca i po 7 dniach zaczac przyjmowac
inne
> tab., czy mozna przestac przyjmowac tab. po wyczerpaniu polowy opakowania"

Radze wziąc do końca chociażby żeby niezaburzać cyklu brania
tabletek.Jeżeli odstawi teraz to za2-3 dni dostanie miesiączke. Nie wiem czy
to nie utrudni diagnostyki. Bóle podbrzusza niekoniecznie muszą mieć związek
z przyjmowaniem tabletek( zwłaszcza od pół roku),A z przyjmowaniem nowych
trzeba by było zaczekać do następnęgo cyklu.
To tylko moje prywatne zdanie.
Gosia

Rezonans Magnetyczny z programem naczyniowym-Wrocław
dla dermatologw/wenerologw
reklama-wizytowki
Biały język
aspiryna