Kiepski dzień, nowy kosmetyk na porawe dnia.

1. Data: 2002-10-28 07:49:25

Temat: Re: Kiepski dzień, nowy kosmetyk na porawe dnia.
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <m...@p...onet.pl> wrote:

> Tak, ja kupilam kremik Bielendy Fortel (juz o nim pisalam) - bardzo
> przyjemny, zel do mycia twarzy z Eris Normamat - tez bardzo fajny (ale
> drogi). No i Wibo - cienie (bladorozowo-pastelowe), ktore normalnie osypuja
> sie jak diabli, zanim sie je nalozy :D, ale z baza Art Deco to mi 10 godzin
> na powiekach siedzialy :)
> Kruszyna

A ja kupilam sobie w sobote cala serie Bio Balans Ziaji, tak mnie
pozytywnie zaskoczyli tymi probkami i przyslanym listem :-)) I za
zel do mycia twarzy, tonik i dwa kremy zaplacilam niecale 30zl - szok!
Jestem naprawde zadowolona - kremik ladnie sie wchlania :-)

megi

1. Data: 2002-10-28 07:52:30

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to mój pierwszy post na grupe, ale czytam Was regularnie, wszystkich
> pozdrawiam serdecznie.
> Chcę zapytać o te kosmetyki pierre rene, jakie są jakościowo i jeżeli
można
> przybliżone ceny.

Ja moge Ci powiedziec tylko o cieniach, bo innych nie uzywalam. Wedlug mnie
sa srednie. Nie rewelacyjne, ale tez nie tragiczne. Zupelnie odpowiadaja
swojej cenie - ok 12 zl za trojkolorowy.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-28 09:05:57

Temat: Re: Pierre Rene
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę zapytać o te kosmetyki pierre rene, jakie są jakościowo i jeżeli
można
> przybliżone ceny.

Unikajcie podkladow!
Matujacy z tej firmy to najgoprszy podklad jaki mialam kiedykolwiek!
Swieci jak latarnia od razu po nalozeniu, klei sie paskudnie i walkuje.
Brrrr
A kosztuje 16 zl gdyby ktos chcial kupis hehe

Kaska

1. Data: 2002-10-28 11:15:28

Od: "Hazan" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no niestety - lancome to ma do siebie, ze ceny strasza, ale jakosc jest...
> coz, ja sie lapie czasem na ten caly luksus i od swieta sobie pozwalam na
> takie szalenstwo.. a potem miesiacami latam dziury w budzecie;)
> ale tansze tez sa swietne i polecam ci juz nie raz tu zachwalane
> samoopalacze kolastyny.
> serdecznosci
> waniliowa

Witam,

Moja kolezanka uzywala kiedys tych samoopalaczy. Wiem, ze sa dwa rodzaje, a
raczej dwa odcienie, jasniejszy i ciemniejszy. Nie wiem ktorego z nich
uzywala moja znajoma, ale niestety na jej twarzy widzialam zacieki,
szczegolnie przy wlosach i przy brwiach. Chyba ze ona nie zaspecjalnie sie
przykladala do rownomiernego rozprowadzenia. Moze znasz jakis sposob, moze
te brwi powinna byla czyms potem przetrzec.

Pozdrawiam
Goska

Jaki tonik
Paznokcie i skórki...?