Kiepski trawnik

1. Data: 2009-05-10 21:50:55

Temat: Kiepski trawnik
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pomimo wysiłków przy zakładaniu trawnika i późniejszej pielęgnacji,
pośrodku ogrodu trawa wygląda, jakby ktoś polał ją kwasem... Nie mam
pomysłu, co zrobić i co jest przyczyną, że tak się dzieje. Czekam na
propozycje ;)

Pozdrawiam,

Szymon

http://picasaweb.google.com/Szymonias/Trawa#

Ps.
Polecam zdjęcia mojego wciąż raczkującego ogrodu:
http://picasaweb.google.com/Szymonias/OgrodNajnowsze
#

2. Data: 2009-05-11 07:11:05

Temat: Re: Kiepski trawnik
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.googlegroups.com
Szymonias <s...@s...pol.pl> napisał(a):

> [...]
> pośrodku ogrodu trawa wygląda, jakby ktoś polał ją kwasem... Nie mam
> pomysłu, co zrobić i co jest przyczyną, że tak się dzieje. Czekam na

Hejka. Podejrzewam, że to chodzi o zbyt słabą glebę (piaszczysta,
sucha). Nawieźć warstwę gliniastej gleby próchnicznej i potem dbać, żeby
trawnik był zawsze wilgotny oraz systematycznie zasilać go odpowiednimi
nawozami.
Pozdrawiam pustynnie Ja...cki

3. Data: 2009-05-11 22:49:35

Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> szukaj wiadomości tego autora

WWW.SUPER-TRAWNIK.PL

ZAREKLAMUJE SIE A CO MI TAM :)

www Wojciech Makles mail :
b...@n...info ----------------------------------------------------
----------------
NESSO Olesnicka 15B 50-320 WROCŁAW NIP 8961421735 tel 71 7271647 / 3210489
tel. mob. 601721161 www.nesso.info

4. Data: 2009-05-12 08:42:29

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem. Musisz chłopie dopiero w
trawnik zainwestowac. Teren wyrownac, nawizc odpowiedniej gleby i
zasiac. Potem juz tylko pielegnowac.

Pozdrawiam
Dy

5. Data: 2009-05-12 18:08:17

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> [...]
> sucha). *Nawieźć warstwę gliniastej gleby próchnicznej i potem dbać, żeby
> trawnik był zawsze wilgotny oraz systematycznie zasilać go odpowiednimi

Już zleciłem do *wychawtowania* makatkę z tym tekstem.
;-)
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2009-05-12 18:15:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

NESSO pisze:
> WWW.SUPER-TRAWNIK.PL
>
> ZAREKLAMUJE SIE A CO MI TAM :)

To ma być ta reklama?
:-O

cyt.:
"Szanowni Państwo
Witamy w firmie SUPER-TRAWNIK. specjalizujemy się w pracach
ogrodniczych, przeróbkach budowlanych, murarskich , malarskich.
Oferujemy Państwu oddanie , profesjonalizm i doświadczenie w pracach
związanych z utrzymaniem zieleni w przydomowych ogródkach , trawnikach ,
placach w obrębie firmy , posesji .
Proponujemy Państwu kompleksowe wykonania automatycznego systemu
nawadniania ogrodu w Częstochowie i okolicach ( Katowice, Opole ),
systemy nawadniania trawnika, działki. Instalujemy systemy, które będą
czuwały nad Państwa zielenią trawnikiem , krzewami żywopłotem ( linie
kroplujace)
UWAGA: Planowanie i wycena nic nie kosztuje.
Pamiętajcie: Oferujemy sprzęt najlepszych firm Nelson, RAIN BIRD.
Przesyłając szkic działki na adres: b...@s...pl jesteśmy w
stanie dokonać orientacyjnej wyceny koszów jw. jakich zamkną sie Państwo
z cała instalacją .
Zajmujemy się również rozprowadzeniem systemu wody wokół budynku,
doprowadzeniem jej do miejsca poboru wody w ogrodzie. Zapewniamy
sprawdzone materiały i technologie, mamy w sprzedaży elementy systemów
nawadniających. Wystawiamy również faktury Vat na wykonaną usługę oraz
GWARANCJĘ na na piśmie na wykonane usługi . Zachęcamy do współpracy.
Naszą podstawową zaletą są krótkie terminy po uprzednim przygotowaniu
terenu montujemy większość systemów nawet w 1 dzień, np w sobotę, kiedy
jesteście Państwo w domu. Dbamy o szczegóły Trawnik pozostawiamy w
bardzo dobrym stanie.
Mamy nadzieję, że nasze dotychczasowe doświadczenie projektowe i
realizacje pozwolą w pełni zaspokoić Państwa potrzeby i oczekiwania."

Sam pisałeś ten tekst czy też zatrudniłeś analfabetę?
;-)
--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2009-05-12 18:16:44

Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem.

taaa..
idz do lekarza. takiego od oczu.

8. Data: 2009-05-12 18:32:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zonda pisze:
> Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem.
>
> taaa..
> idz do lekarza. takiego od oczu.

Urodził się nam raptem obrońca od jednego postu?
:-)
--
pozdr. Jerzy

9. Data: 2009-05-12 18:58:41

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4a09bb14$0$2355$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Już zleciłem do *wychawtowania* makatkę z tym tekstem.
> ;-)

Hejka. No i zajmij się swoją wątrobą, bo widać, jak się przewraca. ;-)
Pozdrawiam kompleksowo Ja...cki

10. Data: 2009-05-12 19:12:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:4a09bb14$0$2355$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
>
> Hejka. No i zajmij się swoją wątrobą, bo widać, jak się przewraca. ;-)
> Pozdrawiam kompleksowo Ja...cki

Liczyłem na odzew twego cienia.
:-)
Skoro sam gadasz to rozwiń cyt.: "gliniastej gleby próchnicznej" i skąd
się taką wozi.
--
pozdr. Jerzy

drewniane ludziki - szukam fotek
Alstroemeria
Poszukuję cibory jadalnej (cyperus esculentus)!
moje marzeia
DYSC