Kilka pytań o lekarzy

następny post »
Data: 2001-09-04 15:21:24
Temat: Kilka pytań o lekarzy
Od: "Maja" <m...@g...net>

Witam,

potrzebuję kilku dobrych porad: otóż wracam z zagranicy do Wwy i muszę
zorganizować sobie i rodzinie opiekę zdrowotną.

1. Najpierw pewnie muszę zapisać się do kasy chorych - jest tylko
mazowiecka? Słyszałam coś o policyjnej. Czy są jakieś godne polecenia,
czy w ogóle się czymś różnią?

2. Kto zna dobrego ginekologa, najlepiej na Mokotowie?

3. ...dobrego dentystę, również na Mokotowie?

4. ...pediatrę?

5. Jak to jest z tymi lekarzami rodzinnymi? Czy teraz nie mogę iść np.
do ginekologa bez skierowania? Czy muszę się zapisać do lekarza
rodzinnego, do przychodni czy jak to się robi?

Bardzo proszę o Wasze doświadczenia - jak widzicie, nie nadążam za
reformą :)

Maja