Kilka słów o diecie

1. Data: 2002-10-31 10:17:39

Temat: Kilka słów o diecie
Od: "Peter" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie:

http://www.e-ursynow.pl/modules.php?name=News&file=a
rticle&sid=94

Jaki macie pomysł na dietę (skuteczną)?

2. Data: 2002-11-22 08:46:44

Temat: Re: Kilka słów o diecie
Od: "Monika Kochan" <m...@k...biz> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)
Po pierwsze; przy djecie trzeba miec duuuze samozaparcie.
po drugie; ograniczyc tłuszcze i słodycze.
Po trzecie; cwiczyc te 15 min rano i wieczorem.

Ja sie tego trzymalam i schudłam.
Czytałam duzo czasopism na temat chudniecia i jakie sa efekty pozniej i mnie
to dopingowało.
aaaa i jeszcze na lodowce przylepilam sobie ładna i zgrabną pania i za
kazdym razem jak mnie naszła ochota by cos przekonsic to spojrzalam na
zdjecie i od razu mnie przechodziło.
przy wzroscie 163 cm wazyłam 73kg
a teraz po djecie waze 53kg- czuje sie wspaniale:)
Jak chcecie jeszcze porad to chetnie odpowiem:)
miłego dnia:)

3. Data: 2002-11-23 07:17:09

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze; przy djecie trzeba miec duuuze samozaparcie.
> po drugie; ograniczyc t?uszcze i s?odycze.
> Po trzecie; cwiczyc te 15 min rano i wieczorem.

Sliczne:) Gratuluje sukcesu!

> Jak chcecie jeszcze porad to chetnie odpowiem:)

Jak bardzo ograniczalas tluszcze? Chodzi mi o dobor produktow, z czego
zrezygnowalas, co dopuszczalas...

Pozdrawiam,
Vipi

Sport + Wegetarianizm