Kim jesteście?? :-)

21. Data: 2003-09-04 19:16:53

Temat: Re: Kim jesteście?? :-)
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dan napisał:

> zawsze mozesz sie rozwieść :):)

Hę...... jestem rozwiedziona ;-P

Eulalka

22. Data: 2003-09-04 21:02:11

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota tweety widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Witam;
> mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
> jako..... bez tekstów w firmie Kowalski& spółka i zarabiam tyle i tyle.

Z zawodu jestem:
- rolnikiem,
- technikiem fotografii,
- ekonomistą (zarządzanie).
niczego z powyższych jednak jakoś szczególnie nie praktykuję.
Obecnie z końcem miesiąca rozstaję się z firmą, w której byłem "prawą ręką
szefa" (stąd też tyle czasu na newsy ;-) na rzecz własnej działalności
(branża reklamowo-poligraficzno-opakowaniowa).
18.000 zł w jednej kupie to może ze trzy razy w życiu widziałem (co mnie
jakoś szczególnie nie martwi :-)

puchaty

23. Data: 2003-09-04 21:21:54

Od: "Dan" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to dawaj fotkę na priva i sie spotykamy :):):)

24. Data: 2003-09-05 05:57:36

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dan straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> to dawaj fotkę na priva i sie spotykamy :):):)

O-HO!

25. Data: 2003-09-05 06:28:47

Od: "Martynika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radcą prawny - najogólniej rzecz ujmując.
Martynika

26. Data: 2003-09-05 06:34:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> mam takie pytanko, napiszcie kim jestście z zawodu tzn. np. ja pacuję
> jako..... bez tekstów w firmie Kowalski& spółka i zarabiam tyle i tyle.
> Poprostu jestem ciekawa co inni ludzie robią.
> Ja obecnie siedzę w domku na etacie "kura domowa" i szukam pracy :-)
> --
>
> Pozdrawiam
> Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
> http://www.master.pl/~mwota/
>

> witam
charakteryzator i wizażysta
na urlopie wychowawczym (do pażdziernika),szukam pracy
p.

27. Data: 2003-09-05 08:01:27

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poprostu jestem ciekawa co inni ludzie robią.
> Ja obecnie siedzę w domku na etacie "kura domowa" i szukam pracy :-)

to podaje ci dłoń.
aneta siedząca w domu i wertująca strony z ogłoszeniami

28. Data: 2003-09-05 08:02:45

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dan" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> heteroseksualny
> przystojniak
> analityk finansowy
> srednie zarobki miesieczne 18.000 PLN
> duże miasto w zachodniopomorskim
a wolny???
aneta

29. Data: 2003-09-05 08:09:22

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> to podaje ci dłoń.
> aneta siedząca w domu i wertująca strony z ogłoszeniami

a po za tym mistrz cukiernictwa i piekarnictwa, ukończone studia na kierunku
administracja, mama 21 miesięcznego wicherka, żona wspaniałego informatyka.

30. Data: 2003-09-05 08:36:16

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

chodniopomorskim
> a wolny???
> aneta

Hehe. Spóźniłaś się ;) Eulalka była pierwsza :)
(Wiem, wiem, jesteś mężatką :)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
"Na cudze błędy patrzymy jak na cudze żony. Mamy z nich dużo więcej radości niż ze
swoich własnych" Charles Chaplin

rozpoznanie-diagnoza
Rodzinna wyprawa na Białoruś
Przyrodnie rodzenstwo