Kino

11. Data: 2009-10-06 09:10:21

Temat: Re: Kino
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie wiem, czy na to iść.
Patrzeć jak się młode puszczają za parę gaci. Normalnie smętny obrazek. MK

(Co innego, jakby puszczały się dla przyjemności)

12. Data: 2009-10-06 09:21:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Sama nie wiem, czy na to iść.
> Patrzeć jak się młode puszczają za parę gaci. Normalnie smętny obrazek. MK

Można też poobserwować, jakie warunki (wychowawcze, społeczne itd.)
prowadzą do takiego stanu. O ile oczywiście solidnie zostało to w filmie
przedstawione, ale sądząc po tym krótkometrażowym filmiku-zajawce, to
chyba zadbano o to. Według mnie warto. Ciekawe może być. Chociaż
przypuszczam, że można czuć duży niesmak po.

Ewa

13. Data: 2009-10-06 09:34:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie o ten niesmak mi chodzi.
Bo jakie warunki? To w sumie oczywiste.
Kiepski kontakt z rodzicami goniącymi za kasą i przez to brak alternatywy
dla materializmu, wpływ niezamądrych koleżanek itd.

Czasami cieszę się Medeo, że wychowywaliśmy się w czasach, kiedy problemu
materializmu nie było ze względów oczywistych. Ze spokojem i zapałem
mogliśmy oddawać się innym sprawom. Ale cieszę się też, że mając ugruntowaną
podstawę załapaliśmy się na przełom i pojawienie się nowych możliwości - to
jak złapanie dwóch srok za ogony. Czyli rzadki fart, normalnie,

MK

14. Data: 2009-10-06 09:54:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> chyba zadbano o to. Według mnie warto. Ciekawe może być. Chociaż
> przypuszczam, że można czuć duży niesmak po.

Mnie to nie wzrusza. To tylko sprawa ceny - młode za majtki, starsze za
futra, bryki, wille.
Biedne dzieci, że służą też za narzędzie wyciągania kasy napalonych samców
przez ich mamuśki.
A jak taki się nie napala, to jeszcze można sieknąć go po kieszeni
alimentami - coraz trudniejsza sztuka, bo obóż żydokomuszy ma płot połamany
i dziury w siatkach, a i badanie DNA coraz łatwiejsze i pewniejsze.

15. Data: 2009-10-06 10:12:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

E tam, nieładną masz tą wizję świata Pansla....

Bo wiesz, kasa owszem jest ważna, ale będę sie upierać, ze nie
najwazniejsza.

MK

16. Data: 2009-10-06 10:17:14

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ugruntowaną podstawę załapaliśmy się na przełom i pojawienie się nowych
> możliwości - to jak złapanie dwóch srok za ogony. Czyli rzadki fart,

mam podobne odczucia ...
dlatego czasem głupio mi z tej pozycji szczęśliwca krytykować
poglądy pokolenia naszych rodziców ...

17. Data: 2009-10-06 10:23:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację.
W ogóle krytykować czyjeś poglądy....bez sensu.

Zapierać można się dopiero wobec konkretnych rozwiązań, które mogą mieć
wpływ na nasze życie.

I głupio też nalatywać na dzieci. Myślę, że cieżko im wywikłać się z pewnych
rzeczy i przekazów (i nie piję tu do galerianek, bo to przypadek skrajny).
Jak patrzę na reklamy kierowane do dzieci, to normalnie scyzoryk mi się w
kieszeni otwiera. Problem w tym, że nie mają jeszcze wykształconych
mechanizmów obronnych i wciągają wszystko jak leci, jak gąbki.

MK

18. Data: 2009-10-06 10:31:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> I nic, fajny film. Momenty były. :D
> Młodzież w kinie brechta się na okrągło, poważniejsi są lekko przerażeni,
> a starsi płaczą.
> Więc nie wiadomo do jakiego gatunku film zaliczyć. Komedia to obyczajowa?
> Tragikomedia czy dramat? :)

hehe, masz racje.
Niesamowita jest ta roznica w odbiorze filmu przez rozne pokolenia.

Dla mnie - film smutny. Idealy ktore byly jeszcze 20 lat temu,
czyli ze milosc sie bardziej liczy mniej kasa i szpan - odeszly.

Pozdr,
Duch

19. Data: 2009-10-06 10:32:47

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> E tam, nieładną masz tą wizję świata Pansla....
>
> Bo wiesz, kasa owszem jest ważna, ale będę sie upierać, ze nie
> najwazniejsza.

Ja też mam taką nadzieję, ale obserwacje smutne...

20. Data: 2009-10-06 10:47:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie generalizuj Duchu.... (masz do tego ewidentne skłonności)
Nie odeszły.
Po prostu u tych panien ich nie widać. Ale zapewniam Cie, że są. Bo chyba
(!) kazdy je ma, choć nie każdy się do nich przyznaje....
Nie bądźmy powierzchowni....jak te panny.

MK

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dla mnie - film smutny. Idealy ktore byly jeszcze 20 lat temu,
> czyli ze milosc sie bardziej liczy mniej kasa i szpan - odeszly.

Spocony Chlebowski
CZEKAM !!!
SYLINKU
Abulia
Marcel i Nikodem Legun - Mam Talent 4 odc.