Kino

21. Data: 2009-10-06 10:50:34

Temat: Re: Kino
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, och, doprawdy...
A konkretnie to komu o to chodziło?

Zawsze chodziło tylko o jedno: sklepy załadowane towarami
w atrakcyjnych, kolorowych opakowaniach, oraz aby Kowalskiego
było na nie stać.
Czyż nie?

Od kiedy to chodziło także/przede wszystkim o coś innego?
Jakieś chore bzdury.

--
CB

22. Data: 2009-10-06 10:55:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oboje nie macie dzieci, więc łatwo wam dla zabawy wylewać
sobie dziecko z kąpielą, jak mniemam.

BTW bylibyście bardziej wiarygodni we włosienicach i z biczami
w rękach. ;)

--
CB

23. Data: 2009-10-06 10:56:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze chodziło i będzie chodzić o coś innego.

Rzeczy, zbyt duża ilość rzeczy, nadmierne zakupy to ersatz zastepujący
poczucie wspólnoty i zwykłą, codzienna miłość.

MK

(CBek...prowokator)

24. Data: 2009-10-06 11:00:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm....
włosienice? bicze w rekach? lateks????
Eee...nie moje klimaty.

Lubię dzieci CBku. Niektóre są super. Ale widzę, że jest im teraz pod
wieloma względami łatwiej (bo łatwiejszy dostęp do ciekawych stron zycia,
podrózy itd) i trudniej (bo teren zrobił się mocno zakrzaczony i
zabagniony). Myślę, że to rodzicom jest teraz trudniej.
Myśmy ganiali po krzakach i podwórkach cali usmarowani i szczęśliwi. A
teraz.... dookoła cywilizacja niesprzyjająca dziecięcym zabawom. Pozamykane
osiedla. I gdzie te krzaki do buszowania i budowania szałasów. A godzinne
powroty ze szkoły z odprowadzaniem wszystkich po drodze?

MK

25. Data: 2009-10-06 11:01:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem serio.

Nigdy nie chodziło o nic innego jak o sprawiedliwy i demokratyczny
(czyli powszechny i nieograniczony wyłacznie do elit-klientów
pewexów-szmeksów) dostęp do codziennych dóbr materialnych.

Jeśli ktoś twierdzi inaczej to jest kłamcą i obłudnikiem, tudzież
szują/manipulatorem.
Tyle.

--
CB

26. Data: 2009-10-06 11:03:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tylko Twoj punkt widzenia....

Pomyśl o punkcie widzenia np. cżłowieka sytego dóbr......
Zamożna rodzina, zero konieczności dorabiania się, niezłe zarobki itd....
Wtedy pojawia się miejsce na dość sceptyczny stosunek do materii.

MK

27. Data: 2009-10-06 11:04:36

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację.
> W ogóle krytykować czyjeś poglądy....bez sensu.
>
> Zapierać można się dopiero wobec konkretnych rozwiązań, które mogą mieć
> wpływ na nasze życie.
>
> I głupio też nalatywać na dzieci. Myślę, że cieżko im wywikłać się z
> pewnych rzeczy i przekazów (i nie piję tu do galerianek, bo to przypadek
> skrajny). Jak patrzę na reklamy kierowane do dzieci, to normalnie scyzoryk
> mi się w kieszeni otwiera. Problem w tym, że nie mają jeszcze
> wykształconych mechanizmów obronnych i wciągają wszystko jak leci, jak
> gąbki.

Mi się wydaje, że na szczęście, reklamy są otoczone dość wyrazistą
klamra i jest szansa, żeby dziecku tłumaczyć, że one trochę oszukują.
Np. wysstarczy, że siędziecko raz przejedzie na nietrafionym
zakupie - piesek w reklamie był taki fajny, a dwa dni po zakupie
się popsuł i nie ma z niego już tej uciech. I w ogóle jakoś słabej
wygląda ...

Mnie bardziej matwi przemycana wszędzie przemoc i ogólna
głupkowatość, brak logiki w wielu bajkach. Na szczęście
są kanały takie jak mini-mini, gdzie o dziwo, są bajki całkiem
zgrabne i mądre, w których bohaterzy nie walczą z jakimś
abstrakcyjnym Złem, ale np. z typowymi problemami
społecznymi. Np. ostatnio z przyjemnością zerkałem na bajkę
'O gadajacym psie Marcie' rozbijającą w pył stereotyp
"złego hycla" i pokazała go jako człowieka szukającego
rozwiązań dla porzuconych zwierząt. Bohaterowie bajki
pomagali mu zorganizować domy dla tych zwierząt, choć
na początku główna bohaterka przez pomyłkę sama trafiła
do klatki i sytuacja była 'groźna'.

28. Data: 2009-10-06 11:08:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pieprzenie.

Lubisz dzieci, ale wolałabyś je widzieć w jednakowych mundurkach,
a najlepiej we włosienicach, z minami sprawiającymi wrażenie, że
głeboko kontenplują sens życia.

Wolność jest cenniejszą wartością od twojej włosienicy.
Jeśli ktoś ją wykorzystywać, aby choćby nawet upajać się dobrami
materialnymi, to co tobie, czy innym "zatroskanym" do tego?

Odwal się.
Naprawiaczko za dychę.

--
CB

29. Data: 2009-10-06 11:08:41

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> "michal" <6...@g...pl> wrote in message

> hehe, masz racje.
> Niesamowita jest ta roznica w odbiorze filmu przez rozne pokolenia.
>
> Dla mnie - film smutny. Idealy ktore byly jeszcze 20 lat temu,
> czyli ze milosc sie bardziej liczy mniej kasa i szpan - odeszly.
>
> Pozdr,
> Duch

Nie zupełnie. Tak było stale, zmieniła się tylko liczba chętnych - w wyniku
oddziaływania parchatej telewizji.

30. Data: 2009-10-06 11:09:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm.....fajne :-))))))
Tylko nasuwa mi się taki obrazek: rodzice muszą teraz o wiele uwazniej
kontrolować treści docierające do dzieci.A czasami sami są tak umordowani,
że to, że dziecko siedzi przed TV, czy grą i mają tę 1-2 godziny dla siebie,
to normalnie dar niebios. A w tym czasie.........

MK

PS. Przyszlo mi do glowy, ze jedną z mozliwości jest.... psuć im te zabawki
cichaczem :-). Ale to oczywiście żarcik.

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomagali mu zorganizować domy dla tych zwierząt, choć
> na początku główna bohaterka przez pomyłkę sama trafiła

Spocony Chlebowski
CZEKAM !!!
SYLINKU
Abulia
Marcel i Nikodem Legun - Mam Talent 4 odc.