Klacid

1. Data: 2005-03-17 13:27:46

Temat: Klacid
Od: "Banderas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moja mała (3 tygodnie) jest w szpitalu z powodu zapalenia płuc.
Przyjmuje lek o nazwie Klacid. Z ciekawości postanowiłem sprawdzić w
internecie, czemu ma służyć jego stosowanie i znalazłem informację, że nie
należy go stosować u dzieci poniżej 7-go miesiąca życia:
http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=196&idnlek=672&m
enu=3. Co grozi w takim
razie mojej córeczce? Czy powinienem upomnieć lekarza, czy może wie co robi?

--
Pozdrawiam, Banderas

2. Data: 2005-03-17 13:47:21

Temat: Re: Klacid
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.03.05, około 14:27, Banderas bulgocze

> Co grozi w takim
> razie mojej córeczce? Czy powinienem upomnieć lekarza, czy może wie co robi?

W Pharmindexie za to piszą, że dzieciom (oraz pacjentom ze znaczną
niewydolnością nerek) nie wolno podawać tylko tabletek o modyfikowanym
uwalnianiu, czyli Klacid Uno.
Ale prawdę powiedziawszy to nie wiem jakie są trendy antybiotykowe w
pediatrii i neonatologii. Czekaj dalej na odpowiedź kogoś obeznanego :)

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-03-17 13:50:55

Od: "Banderas" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale prawdę powiedziawszy to nie wiem jakie są trendy antybiotykowe w
> pediatrii i neonatologii. Czekaj dalej na odpowiedź kogoś obeznanego :)

Jeśli tylko o postać chodzi, to się będę cięszył. Bo mała dostaje w
kroplówce.

--
Pozdrawiam, Banderas

4. Data: 2005-03-21 00:10:56

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
enu=3. Co grozi w
> takim razie mojej córeczce? Czy powinienem upomnieć lekarza, czy może wie

Brak jest danych na temat skutecznosci i bezpieczenstwa stosowania leku
ponizej 6 mz. Zapalenie pluc u tak malego dziecka jest niebezpieczne dlatego
wazne jest szybkie rozpoczecie skutecznego leczenia. W pewnych przypadkach
z.p. makrolidy (m in Klacid) sa jedynymi mozliwymi do zastosowania
antybiotykami. Skontaktuj sie z lekarzem prowadzacym i popros o wyjasnienie
rozpoznania i perspektyw leczenia.

Zycze duzo zdrowia dla dziecka
Pozdrawiam

Robert Milewski