Kłamcy...

91. Data: 2009-10-14 10:39:18

Temat: Re: Kłamcy...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:hb4932$bn5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

c.googlegroups.com..

> Auć... Nie wiedziałam, że Kominek ma aż tak wielkiego penisa...
>
> Qra

Musi mieć jakiś argument. Nie ma ich aż tyle, jak np. ja... :-)))))))

92. Data: 2009-10-14 10:46:29

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 12:31, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Józefinka" <k...@p...onet.pl>news:6e1f27d1
-...@l...googlegroup
s.com...

-...@k...googlegroup
> [...]
> autorytety, kto w tym uczestniczy - i jak próbuje się zwalczać takie
> głosy jak moje poprzez wyszydzanie tekstów i personalne insynuacje,
> więc to czy nie ma we mnie człowieka bo nie chcę szarpać się
> za jaja - to już jest problematyczne.
> Zależy co kto ma na myśli pisząc człowiek.
>     homonid homonidowi wilkiem
>     hominid hominidowi przyjacielem
> Taka mała literka na 4-tej pozycji, a tak wiele zmienia...
> PS.
> Z anonimami mającymi w "wielkim poważaniu" rozum
> się po prostu nie zadaję - bo po co tracić czas?

I chciałabyś żebym o te mądrość skamlała z pozycji pro publico bono,
żebyś Ty mógł sie tu piętrzyć pod niebiosa chwały i splendoru. ..no
tak... niby oferujesz mądrość, ale "zawieszoną na 3m ludziom co
mają150cm"nie.. nie po to by zrozumieli ...po to bys Ty sie
wybił ...prawda? Napisałeś coś co mnie prywatnie zaniepokoiło więc
chciałam temat pogłębić juz poza widownią ...hehehe...nie w Twoim
stylu ....nie będziesz gadał do jednostek ...po co ci jednostki ...to
sie nazywa parcie na szkło.
basta
takiego wała Misztrzu :]

93. Data: 2009-10-14 11:06:22

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
c.googlegroups.com...
> [...]

| chciałam temat pogłębić juz poza widownią ...hehehe...nie w Twoim
| stylu ....nie będziesz gadał do jednostek ...po co ci jednostki ...to

No widzisz Kolego jak się pięknie obnażasz? :)
To się nazywa "drang,drang,drang"
Obojętnie co się odpisze oszołomowi to w odpowiedzi zawsze
będzie to samo: personalne insynuacje, a wyobraźnia pieniacza
jest nieskończona jak głupota, o której pisał Einstein.
Pamiętasz jeszcze, że w tym odgałęziniu wątku jest mowa o
kreowaniu gębą idoli, wielkich tfórców, kulcie chuja itd?
Pamiętasz, ale to Ciebie Kolego nie obchodzi: masz jeden cel:
zajebać rozmówcę, który inaczej pachnie niż Ty, a więc robisz
to samo: kreujesz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

94. Data: 2009-10-14 11:39:39

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 13:06, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Józefinka" <k...@p...onet.pl>news:b8c722a6
-...@a...googlegroup
s.com...

> [...]
> zajebać rozmówcę, który inaczej pachnie niż Ty, a więc robisz
> to samo: kreujesz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu... :)

To jakaś paronoja...jakieś wielkie absurdalne nieporozumienie...Ty
mnie z kimś mylisz...nie wiem czemu bierzesz mnie za Michała..nie wiem
czemu Michał zniknął ...nie wiem czemu w ogóle bierzesz mnie za
faceta ...dobra mniejsza o tą bonanzę ...powiem Ci jedno, wyżyłeś się
na niewłaściwej osobie.

95. Data: 2009-10-14 11:49:46

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
n.googlegroups.com...

> [...]
> czemu Michał zniknął ...nie wiem czemu w ogóle bierzesz mnie za
> faceta ...dobra mniejsza o tą bonanzę ...powiem Ci jedno, wyżyłeś się

Nie piszę o wyżyciu i nie interesuje mnie jak OKRZYKNIESZ moje posty.
Piszę o kreowaniu idoli gębą, o fałszywym pomawianiu personalnym,
które demonstrujesz, o kulcie chuja (khujowie) i drangu seksofobów,
manipulacji opinią publiczną i sterowaniu nastawieniem - a więc
mechanizmach socjopatycznego trzymania społeczeństw za mordy.
Wyszukuje się tematy zastępcze, by nie mówić o istotnych. :)
Masz jeszcze Kolego jakieś pytania? :-)

Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

96. Data: 2009-10-14 12:10:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Józefinka <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Qra...o co Qra chodzi...???????????

Też się z chęcią dowiem.

Qra

97. Data: 2009-10-14 12:34:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mechanizmach socjopatycznego trzymania społeczeństw za mordy.
> Wyszukuje się tematy zastępcze, by nie mówić o istotnych. :)

Ja mam!
Jakie to uczucie widzieć niewidoczne, Robaczku?

Qra

98. Data: 2009-10-14 16:23:49

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 13:49, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> Masz jeszcze Kolego jakieś pytania? :-)
>
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸- Ukryj cytowany tekst -

Ok... przyjmijmy, że rzeczywiście chciałabym zrozumieć i rozumieć, co
Ty masz ludziom do przekazania.
Przyjmijmy, że uwierzę (choć nic poza tym co sam tu piszesz mi nie
wiadomo),że ktoś rzeczywiście stara się ograniczać Twój przekaz
ludziom.
Tylko widzisz ...jak mi ktoś kiedyś jak byłam dzieckiem, nie powiedział
(pokazał),że nocnik służy do siku, to pewnikiem będąc nawet już
20dziewczyną ,prędzej bym się z niego najadła lub napiła . Bo skąd
niby miałabym wiedzieć coś co nie jest tak oczywiste. A ponieważ tak
to jest, że przekazujemy sobie różną wiedzę z pokolenia na pokolenie
różnymi nośnikami , to wiemy co do czego. Tak więc może od początku.
Umówmy się, że żebyś nie czół się dotknięty personalnymi przytykami,
których faktycznie używam często...po prostu nie wyobrażam sobie innej
wymiany słów.(być może nie miałam zdrowych wzorców) to będę w
odniesieniu do Ciebie stosować zwroty:(myślę,że ty;sądzę,że Ty,byc
może Ty itd)
Otóż ...weszłam na grupy przypadkiem całkiem niedawno a psp
czytywałam, ale z zaangażowaniem jeszcze krócej niż moje tu egzyst.
Zrozum zatem, że tę "dziwną książkę" zaczęłam czytać w połowie...
Nie jestem aż tak ambitna żeby mi się chciało czytać ją od początku.
Choć być może zrozumiała bym autora lepiej, niemniej zrozum ...po
prostu mi sie nie chce ...nie żyję wyłącznie wirtualem ...wirtual to
dla mnie rozrywka z nie sens w życiu ...Rozumiesz?
Kiedy zaczepiłam Ciebie personalnie twierdząc, że jesteś manipulantem
słowami, to to nie była forma odwrócenia uwagi od Twojej osoby
teorii ,która głosisz, przekazujesz(jak zawał tak zwał). Zrobiłam to
dla tego, ze istotnie tak uważałam i uważam odnośnie tamtej wypowiedzi
a po wtóre dlatego, że wydawało mi się ,że dręczysz z lubością globa.
Teraz już mi wiadomo, ze Wy lubicie "ten sport" więc sie wyatutowałam
"z wsadzaniem palca miedzy tryby".
Potem, jak obwieściłeś, że Twoje dane są autentyczne to zajrzałam z
fejkowego konta na Twoje w NK i dlatego miałam o Tobie ambiwalentne
zdanie ...resztę na ten temat opisze na NK.
Wracając do tematu, skoro książkę zaczęłam czytać od środka a Ty
(chyba) mniemasz ,że jestem jakimś facetem podszywającym sie pod
kobietę stojącym do Ciebie w opozycji i knującym jakieś dziwne spiski,
tełorie itp. Atakujesz mnie mniemając ,że dobrze wiem o czym piszesz
choć de facto ja nie mam zielonego pojęcia o co Ci chodzi. ..czy Wam.
Szczerze powiedziawszy, nie za bardzo mnie to interesuje żeby
przyłączać się do kogokolwiek ...ja sie lubie w teoriach bujać raczej
na swój sposób. ..raczej żadna propaganda do mnie nie przemawia, a to
dla tego, że jestem ignorancko przekorna. Chodzę drogami ludzi i
własnymi drogami, ale zawsze to musi być pod jakiś prąd ...taka już
moja natura. I jeżeli coś mi ktoś "proponuje" to ja tego nie biorę,
mogę co najwyżej sprawę obadać i zaproponować, że coś od kogoś wezmę
jak zechcę. Hmmm trochę pokrętnie, ale dość logicznie.
Nie rozumiem Ciebie bo:
Piszesz o szanowaniu bliźniego a epatujesz antypatią do Żydów i
innowierców(tak myślę)
Piszesz o tym, że atakuję Ciebie personalnie a Ty robisz dosłownie to
samo ze mną.)--||--
Piszesz o ludziach, że mają w głowie kult falliczny, a przecież Bóg
stworzył nas z fallusami i waginami - do czego... tylko do sikania i
płodzenia?
Skoro jesteś stworzeniem Bożym i przyznajesz się ,że wyznajesz Go to
dlaczego dziwisz sie ludziom, że szukają miłości i seksu... przecież
taka kolej rzeczy?!
Nie licz na to ,że walne tu ekschbicjum i napiszę o CV to nie miejcse
na takie rzeczy...również tego musiałm się nauczyć - nawiasem mówiąc.
Czy teraz mnie rozumiesz? Czy możesz wyjaśnić mi w świetle tego co
napisałam, o co Ci właściwie chodzi z tym Michałem i innymi
insynuacjami?
Dziękuję ...jeśli wyjaśnisz jak nie też będę żyć.

Józefinka :)

99. Data: 2009-10-14 16:48:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Józefinka wrote:
> [...]
> napisałam, o co Ci właściwie chodzi z tym Michałem i innymi
> insynuacjami?
> Dziękuję ...jeśli wyjaśnisz jak nie też będę żyć.

O jakim konkretnie ty sporcie piszesz?

100. Data: 2009-10-14 16:58:50

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 18:48, glob <r...@g...com> wrote:

> O jakim konkretnie ty sporcie piszesz?
Pisząc... 'lubicie ten sport' miałam na myśli Wasze wzajemne
ośmieszanie sie, wykłócanie, pouczanie. przekonywanie ...jak zwał tak
zwał.
Ps. Przeleciał mi przez głowę również taka hipoteza, że glob i Robakks
to jedna i ta sama osoba tylko z rozdwojeniem jaźni ...serio

DRAG SAS
NUDEL
marsz ateistow i agnostykow
CHUCPA