Kłamcy...

201. Data: 2009-10-19 17:21:00

Temat: Re: Kłamcy...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...eu> wrote in message
news:hbi70a$hu1$1@news.onet.pl...
> "michal" <6...@g...pl>

> Rozumiem.
> Garujący git-ludzie dziakają kminą
> a Ty nawijasz koperkiem. OK :)
> To logiczne.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Staruch w koperczaki?!

202. Data: 2009-10-19 17:40:31

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <r...@o...eu> wrote in message

> Staruch w koperczaki?!

Jakieś z lekka buraczane - Panie dzieju hehe :)
Takie czasy.

203. Data: 2009-10-19 22:02:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Rozumiem.
> Garujący git-ludzie dziakają kminą
> a Ty nawijasz koperkiem. OK :)
> To logiczne.

Raczej nic nie rozumiesz.

michał

204. Data: 2009-10-20 05:34:52

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> Raczej nic nie rozumiesz. -- pozdrawiam michał

No pewnie, że nie rozumiem. Przecież "koperkowa rozmowa"
to nie jest żaden slang i wszyscy wiedzą, że rozmowy mogą być
koperkowe, czosnkowe albo buraczane - jak Twoje michal
urojenia. /Robakks/
PS. Czy ta rozmowa zeszła już na wystarczający poziom absurdu
aby ją przerwać bez żadnych wniosków - czy mam czekać, aż
zabijesz mnie doświadczeniem w tej materii?

205. Data: 2009-10-20 09:58:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> aby ją przerwać bez żadnych wniosków - czy mam czekać, aż
> zabijesz mnie doświadczeniem w tej materii?

Moja propozycja jest taka:
Poczekajmy, aż przejdziesz samego siebie, żeby mieć ostatnie "mądre" zdanie.
Przecież inni nas czytają... :)

michał

206. Data: 2009-10-20 10:11:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> napisał

> Moja propozycja jest taka:
> Poczekajmy, aż przejdziesz samego siebie, żeby mieć ostatnie "mądre"
> zdanie. Przecież inni nas czytają... :) -- pozdrawiam michał

A pamiętasz michałku, gdy pisałem, że nie mówisz do mnie
lecz przeze mnie ? Teraz to właśnie udowodniłeś. Nie jesteś
kłamcą bo zdradzają Cię odruchy, a one nie kłamią. :-)
"chcesz dobrze wypaść" - hehe
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

207. Data: 2009-10-20 11:03:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> A pamiętasz michałku, gdy pisałem, że nie mówisz do mnie
> lecz przeze mnie ? Teraz to właśnie udowodniłeś. Nie jesteś
> kłamcą bo zdradzają Cię odruchy, a one nie kłamią. :-)
> "chcesz dobrze wypaść" - hehe

Mam rozumieć, że jesteś inny i chcesz wypaść źle? :)

michał

208. Data: 2009-10-20 11:26:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> napisał

> Mam rozumieć, że jesteś inny i chcesz wypaść źle? :)
> -- pozdrawiam michał

:-)
Masz okazję poznać cechę charakteru, która nas różni.
Mnie nie zależy co inni sobie pomyślą o mnie, bo piszę do Ciebie.
Nie jest też dla mnie ważne co Ty sobie pomyślisz o mnie.
Ważne jest natomiast, by słowa które przekazuję i treści
zawarte w tych słowach pozostawiły ślad w pamięci czytających
tak jak na przykład nieskończoność ograniczona, zbiór PEŁNY
model śliwki, odróżnianie być od istnieć i wiele, wiele innych.
W pewnym sensie jestem podobny do siewcy, który sieje ziarno
i umiera, a ziarno po jakimś czasie kielkuje i wschodzi. :-)
Ty odpowiadając myślisz o ludziach, a ja myślę o "jutrze". :-)
"Ludzie odchodzą - słowa zostają."
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
PS. Ty michałku wycinając mój podpis też chcesz coś wyrazić
i na pewno wiesz co chcesz. :-)

209. Data: 2009-10-20 21:27:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> i umiera, a ziarno po jakimś czasie kielkuje i wschodzi. :-)
> Ty odpowiadając myślisz o ludziach, a ja myślę o "jutrze". :-)

To trochę tak, jakbyś był w ciąży.

> PS. Ty michałku wycinając mój podpis też chcesz coś wyrazić
> i na pewno wiesz co chcesz. :-)

Pisałem o tym. Chodziło o netykietę...
Wymyśloną przez żydów, dla ofiar postmodernizmu. :)

michał

210. Data: 2009-10-21 07:30:40

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na post Edwarda Robaka, użytkownik michal napisał:

> Chodziło o netykietę...
> Wymyśloną przez żydów, dla ofiar postmodernizmu. :) /michał/

Zgoda. :) /Robak/

DRAG SAS
NUDEL
marsz ateistow i agnostykow