Kleszcze

1. Data: 2003-05-18 14:39:45

Temat: Kleszcze
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam niedawno, że dopiero po 12 godzinach po ukąszeniu przez
kleszcza jesteśmy narażeni na zakażenie. Zastanawiam się po dłuższym czasie
to prawdopodobieństwo wzrasta jeszcze bardziej i czy ma sens usuwanie
kleszcza znalezionego na ciele jeszcze pózniej skoro po pewnym czasie odpada
sam.
Anka

2. Data: 2003-05-19 09:59:58

Temat: Re: Kleszcze
Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to prawdopodobieństwo wzrasta jeszcze bardziej i czy ma sens usuwanie
> kleszcza znalezionego na ciele jeszcze pózniej skoro po pewnym czasie

Łeee.. Chodzić parę dni z takim paskudztwem?

Witek

endrogeny
Grupa Stomatologia
Qrwa lekarstwo na raka kości ??????????????????
zwapnienie