Klik uczy ortografii

1. Data: 2006-10-11 15:36:19

Temat: Klik uczy ortografii
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam dwie gry z serii "Klik" i bardzo je chwalę za walory edukacyjne.
Jestem jednak ciekawa czy ktoś ma może tę do nauki ortografii i mógłby coś
o niej napisać.
--
Elżbieta

2. Data: 2006-10-20 19:38:24

Temat: Re: Klik uczy ortografii
Od: "Mamuśka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-10-20 19:40:22

Od: "Mamuśka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamuśka napisał(a):
> [...]
Hej,
Moja córcia korzystała z tego Klika jakieś 3 lata temu. Progrma
całkime do rzeczy, ale na poziomie klas 1 -3. Moim zdaniem dziecko
musi też nieźle znać reguy ortagraficzne, aby przystąpić do
różnych gierek. Tym niemniej polecam.

4. Data: 2006-10-20 20:01:36

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Oct 2006 12:40:22 -0700, Mamuśka napisał(a):

> Progrma
> całkime do rzeczy, ale na poziomie klas 1 -3.

No właśnie ten poziom mnie nteresuje
--
Elżbieta

szczepienia dla nastolatkow
Co mogę chcieć dostać na rocznicę...????
Technika - IV kl. SP
Wymiana
kiSS HUNTER_ SPRAWDZ SIE! jakim jestes calownikiem