Klon palmowy (acer palmatum)

1. Data: 2001-07-01 16:41:14

Temat: Klon palmowy (acer palmatum)
Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś próbował rozmnożyć takiego klonusa?
W okolicy takie występują, nasion praktycznie zero, czy są jakieś inne
metody? Szczepienie może?

Pozdr.
tomek

2. Data: 2001-07-02 08:03:31

Temat: RE: Klon palmowy (acer palmatum)
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: T.Berg

> Witam,
> Czy ktoś próbował rozmnożyć takiego klonusa?
> W okolicy takie występują, nasion praktycznie zero, czy są
> [...]

Osobiście posiadam klona plamowy szczepiony na pniu nie wiem czego, bo
nie ja szczepiłam, ale sądząc poo korze - jakiejś innej odmiany klonu.

W sklepie ogrodniczym w Pęcicach koło Warszawy sprzedają takie sztuki,
ale zdaje się sprowadzane z Holandii. Ponadto mają klony
nieszczepione - moim zdanie dużo mniej efektowne, poza tym chyba
znacznie wyżej rosnące - moim zdaniem wyprowadzone z sadzonek
półzdrewniałych, ale pewności nie mam. Można spróbować zadzwonić i
zapytać. Niestet, nie znalazłam ich strony...:-//

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

3. Data: 2001-07-02 10:38:38

Od: "Ryczard" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, mnie sie udalo w zeszlym przez odklad powietrzny, przez caly sezon
lekko nacieta galazka byla oblozona (zobojetnionym) torfem i zawinieta
folia, na jesieni byly juz malutkie korzonki. Odcialem, wsadzilem (uch...
byl moment ze wszystkie listki uschly i dpadly ale paki byly ok) w tym roku
rosnie juz samodzielnie i wypuszcza listki. Z sadzonek przyznam ze nie udalo
mi sie rozmnozyc.

Pozdrawiam
Rysiek

Użytkownik "T.Berg" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś próbował rozmnożyć takiego klonusa?
> W okolicy takie występują, nasion praktycznie zero, czy są jakieś inne

Zielona woda w oczku
Katalpa (surmia) purpurowa
NOWA STRONA
Oplątwa- gdzie kupić?
Jeze na dzialce - jak i czy sie opiekowac ?