Kłopot z włosami

1. Data: 2003-08-11 08:25:36

Temat: Kłopot z włosami
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że moje włosy są słabe, wypada ich więcej niż powinno, a co
gorsze chyba na ich miejscu nie wyrastają nowe. Co sądzicie o szamponie
Pregaine oraz płynach zawierających składnik "minoksydil" takich jak:
Leksion czy Piloksydil (możliwe małe błędy w niektórych nazwach :) ) Mam
też łupież, ale chyba szampon Nizoral jest wystarczający w tej kwestii? Czy
ten szampon stosuje się raz na 2 tygodnie, czy można częściej? Jak
stwierdzić czy ma się łupież suchy czy tłusty? Co sądzicie o produktach
Vichy "Dercos" ? Czy nakładanie pianki do włosów w nieduzych ilościach
firmy Schwarzkopf ma jakiś negatywny wpływ?, bo kuriozalnie włosy wyglądają
o wiele bujniej po użyciu tej pianki. Proszę o opinie i rady.

2. Data: 2003-08-11 12:21:36

Temat: Re: Kłopot z włosami
Od: "Bartek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłem, że moje włosy są słabe, wypada ich więcej niż powinno, a co
> gorsze chyba na ich miejscu nie wyrastają nowe. Co sądzicie o szamponie

Zapraszam na strone www.lysienie.info. Na forum powinienes znalezc wiekszosc
odpowiedzi na Twoje pytania.

Pozdr.
Bartek

3. Data: 2003-08-11 17:06:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Aug 2003, Marcin wrote:

> gorsze chyba na ich miejscu nie wyrastają nowe. Co sądzicie o szamponie
> Pregaine oraz płynach zawierających składnik "minoksydil" takich jak:

minoksydyl podobno poprawia - ale na ile - przyznam nie wiem

> też łupież, ale chyba szampon Nizoral jest wystarczający w tej kwestii? Czy
> ten szampon stosuje się raz na 2 tygodnie, czy można częściej?

nie wiem - mnie akurat nie pomaga

> stwierdzić czy ma się łupież suchy czy tłusty? Co sądzicie o produktach

dermatolog Ci to stwierdzi

dobry jest wywar z pokrzywy - calkiem serio
a poza tym jesli masz geny, w ktorych zapisane jest wylysienie
to prawdopodobnie i tak niestety wylysiejesz i trudno

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-08-11 21:48:31

Od: "Bartek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobry jest wywar z pokrzywy - calkiem serio
> a poza tym jesli masz geny, w ktorych zapisane jest wylysienie
> to prawdopodobnie i tak niestety wylysiejesz i trudno

Widac, ze bardzo niewiele masz wiadomosci nt. alopecii. Powstrzymalbym sie
wiec od udzielania bezsensownych rad i jedynie dolowania chlopaka.

Prosta zasada: nie wiem, nie mowie!

Pozdr.
Bartek.

5. Data: 2003-08-12 12:05:14

Od: "arekt" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pregaine oraz płynach zawierających składnik "minoksydil" takich jak:
> Leksion czy Piloksydil (możliwe małe błędy w niektórych nazwach :) )

Jesli chodzi o specyfiki zawierajace minoksydil to z tego co sie
dowiedzialem, jest to skladnik
lekow regulujacych cisnienie krwi . Stosowany na skore glowy przez wchlania
sie i moze
spowodowac problemy z sercem u tych osob ktore biora np. leki na cisnienie,
ale w
"przeciwnym" kierunku. Po prostu z jeden lek bedzie je podwyzszal, a drugi
obnizal.

Jak slyszalem minoksydil jakies efekty daje i tak wylacznie w stezeniu 5%
(sa i 2% roztwory).
Osobiscie mialem po 5% (stosowanym w okresie upalow) jakies straszne
sensacje na glowie -
wydaje sie ze po jakis 3-4 miesiacach przestala mi go skora tolerowac.

Pozdrawiam,
Arek.

6. Data: 2003-08-14 16:45:53

Od: "ambitna amatorka" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłem, że moje włosy są słabe, wypada ich więcej niż powinno, a co
> gorsze chyba na ich miejscu nie wyrastają nowe.

Zatem wizyta u dermatologa... być może skieruje cię do neurologa bo
wypadanie włosów może być na tle nerwowym - stres

AA

7. Data: 2003-08-14 19:49:01

Od: "Rysiek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyglądają
> o wiele bujniej po użyciu tej pianki. Proszę o opinie i rady.

Łysi nie mają żadnego kłopotu z włosami!!!!!
--
Rysiek

czarne zloto
Grudki w migdalach - co to ??