Kłopoty z kolanem - może sprawy reumatyczne?

1. Data: 2004-06-23 13:46:54

Temat: Kłopoty z kolanem - może sprawy reumatyczne?
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W jednym zachowanym kolanie (na którym opiera się proteza) od czasu do czasu łapie
mnie taki dziwny ból - tak jakby mi coś właziło pod rzepkę. Gdy pierwszy raz mnie
chwycił ten ból, był
okropny i uniemożliwił mi praktycznie poruszanie. Teraz jak mnie złapie to już można
wytrzymać, trzeba gdzieś siąść i po chwili przechodzi.
Czasami gdy puchnie mi po przeforsowaniu kolano stosuje maść profenid, znakomicie
łagodzi ból.
Zastanawiam się co to może być sprawy reumatyczne, może niedoskonała proteza a może
to, że odkąd rzuciłem palenie moja waga znacznie wzrosła ?
Pozdrawiam Piotr