Kłopoty z wypróżnianiem

1. Data: 2001-02-08 09:19:48

Temat: Kłopoty z wypróżnianiem
Od: "marzenaj" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o jakieś domowe metody lub leki łatwo dostępne (bez recepty) w
Aptece. Używałam z polecenia znajomej tabletki ziołowe z korzenia rabarbaru?
(nie jestem pewna nazwy) ale niestety nic nie pomogło.

Pzdr
Marzena

2. Data: 2001-02-08 13:27:25

Temat: Re: Kłopoty z wypróżnianiem
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Feb 2001, marzenaj wrote:

> Proszę o jakieś domowe metody lub leki łatwo dostępne (bez recepty) w
> Aptece. Używałam z polecenia znajomej tabletki ziołowe z korzenia rabarbaru?
> (nie jestem pewna nazwy) ale niestety nic nie pomogło.

ile masz lat?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-02-08 15:29:47

Od: "marzenaj" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

rabarbaru?
> (nie jestem pewna nazwy) ale niestety nic nie pomogło.

31

P.
----

4. Data: 2001-02-08 19:36:46

Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

espumisan-bardzo skuteczne, łagodnie działan,reguluje
Abdomilon R- syrop, rewelacja na niestrawności

sa to leki bez recepty

oraz

5. Data: 2001-02-09 06:51:36

Od: "marzenaj" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jet napisał(a) w wiadomości: <95us7m$aut$1@news.tpi.pl>...
>espumisan-bardzo skuteczne, łagodnie działan,reguluje
>Abdomilon R- syrop, rewelacja na niestrawności
>
>sa to leki bez recepty

Bardzo dziękuję za rady oprócz wody z miodem wyprubuje dzisiaj też inne
specyfiki

marzena

6. Data: 2001-02-09 07:16:49

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marzenaj napisał(a) w wiadomości: <96045u$915$1@news.tpi.pl>...

>jet napisał(a) w wiadomości: <95us7m$aut$1@news.tpi.pl>...

>Bardzo dziękuję za rady oprócz wody z miodem wyprubuje dzisiaj też inne
>specyfiki
>
>marzena

Normosan ziola, bez recepty. Bardzo skuteczne:)

Cimeries

7. Data: 2001-02-10 10:09:21

Od: "WJ" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze sprobowac sok z buraka czerwonego (zetrzec na tarce i wypic lyzke
soku) mozna popic woda
Waldek

8. Data: 2001-02-18 21:44:40

Od: "marzenaj" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo chce wszystkim podziękować za dobre i co najwazniejsze skuteczne
porady
dzięki
Marzena

nadzerka