Kłoszenie trawnika

1. Data: 2006-07-07 19:37:01

Temat: Kłoszenie trawnika
Od: "Ramone" <r...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z trawnikiem, na sporej części wysrzeliły w górę pijedyncze
źdźbła-łodygi. czytałem, że trawa się kłosi. Czy jest na to jakiś sposób ?

pozdr
Mariusz

2. Data: 2006-07-07 19:45:28

Temat: Re: Kłoszenie trawnika
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e8md9o$da8$1@nemesis.news.tpi.pl Ramone
<r...@2...pl> napisał(a):

> Mam problem z trawnikiem, na sporej części wysrzeliły w górę
> pijedyncze źdźbła-łodygi. czytałem, że trawa się kłosi. Czy jest na
> to jakiś sposób ?

Hejka. Skosić lub wyskubać. ;-)
Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

3. Data: 2006-07-07 20:37:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramone" <r...@2...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z trawnikiem, na sporej części wysrzeliły w górę pijedyncze
> źdźbła-łodygi. czytałem, że trawa się kłosi. Czy jest na to jakiś sposób ?

Myślisz, że jest sposób na powstrzymanie naturalnych procesów zachodzących w
przyrodzie? A poważnie: częściej kosić.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-07-08 03:49:54

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

Ramone wrote:
> Mam problem z trawnikiem, na sporej części wysrzeliły w górę pijedyncze
> źdźbła-łodygi. czytałem, że trawa się kłosi. Czy jest na to jakiś sposób ?

Czy te zdzbla roznia sie szerokoscia/jasnoscia koloru? Jezeli tak to
prawdopodobnie jest to jakis rodzaj "dzikiej" trawy ktora sie skads
przyplatala. Moj sasiad ma podobny problem i koszenie nawet dwa razy
w tygodniu nie pomaga bo ta dzika trawa rosnie znacznie szybciej od tej
"trawnikowej". Nie wyglada to ladnie bo juz po jednym czy dwu dniach od
koszenia zdzbla roznia sie wysokoscia (szerokoscia tez) i odcieniem.
Nie znam sie na trawach rosnacych w Polsce bo od wielu lat mieszkam w
USA wiec nie wiem czy istnieje jakis selektywny herbicyd na to co
masz... w przypadku mojego sasiada ktoremu wedlug mnie rozsiala sie
"nut grass" reczne wyrywanie niewiele daje bo na korzeniach tej trawy
sa takie malenkie "orzeszki" ktore po wyrwaniu pozostaja w ziemi i
trawsko wyrasta znowu.

Pozdrowienia,
JanuszB

5. Data: 2006-07-08 16:29:46

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest... częste koszenie...

6. Data: 2006-07-09 15:26:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com napisał(a):
[...]
> [...]
> "nut grass" reczne wyrywanie niewiele daje bo na korzeniach tej trawy
> sa takie malenkie "orzeszki" ktore po wyrwaniu pozostaja w ziemi i

Pozbieraj te cenne bulwki:
http://www.cukrzycanadwaga.iq.pl/cibora.htm
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-07-09 15:31:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> j...@a...com napisał(a):
> [...]
>
> Pozbieraj te cenne bulwki:
> http://www.cukrzycanadwaga.iq.pl/cibora.htm

Nutgrass (yellow albo purple nutsedge) to Cibora rotundus wg dra Googla,
nie Cibora esculentus:)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-07-09 15:35:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nutgrass (yellow albo purple nutsedge) to Cibora rotundus wg dra Googla,
> [...]

Równie dobry jest topinambur na nadwagę jak i cukrzycę.

9. Data: 2006-07-09 15:48:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> Nutgrass [...]

:-P
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-07-09 16:02:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
>
> :-P

Jak Jankesi się zdecydują, która forma jest właściwa (zob. np. tu:
http://plants.usda.gov/java/profile?symbol=CYRO), to wtedy możesz zacząć
mnie poprawiać :-P

I oczywiście meritum pominąłeś zupełnie uroczo:))))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Podlewanie trawy z rolki
jakie paliwo do podkaszarki ALKO SRS 351 Vario?
kosiarka listwowa...
surmia, katalpa
altany ogrodowe