Klub Ludzi bez Telewizji

11. Data: 2009-01-30 22:23:19

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Masz córkę?! Ile ma lat?

Wypluj to słowo!
Jutro znowu Fly będzie musiał przez Ciebie pisać jakieś dziwne posty z
samokrytyką :)

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-01-30 22:23:51

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Od TV - bo teraz moda jest na wielkie plazmy i nie da się tego do łóżka
> zabrać :-D

Poza tym w necie czytać możesz to co uznasz za istotne - a w TV słuchasz
ograniczonych i tendencyjnie przedstawionych faktów. Ponadto czytanie
pozwala na lepszą analizę przekazu.
A jak się używa RSSów gdzie każdy nagłówek jest równorzędny, to można
sobie bez manipulacji wybrać odpowiadające artykuły.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

13. Data: 2009-01-30 22:24:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:20:07 +0100, medea napisał(a):

> Co to to nie! Nigdy nie zabieram kompa do łóżka.
>
> Ewa

Ja zabieram - kiedy mąż ogląda mecz :-)
Błogosławione wi-fi.

14. Data: 2009-01-30 22:28:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:23:51 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Poza tym w necie czytać możesz to co uznasz za istotne - a w TV słuchasz
> ograniczonych i tendencyjnie przedstawionych faktów. Ponadto czytanie
> pozwala na lepszą analizę przekazu.

Ty MI nie tłumacz, że net jest fajny :-DDD

15. Data: 2009-01-30 22:31:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Samonij. Juftro bendę pisał posty z negacją Polskiego Monopolu
> SpirutusoFego.

Jak zwykle, jak zwykle... (nie żebym złośliwa była czy cuś)

> Btw. - ma ktoś chęć na prawqie 0,5 żórawinówki? ;>

Już chciałam napisać dawaj! Ale przecież antybiotyk biorę :( Za
tydzień będę miała nie tylko chęć, ale i moszlifości :)

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-01-30 22:41:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wypluj to słowo!
> Jutro znowu Fly będzie musiał przez Ciebie pisać jakieś dziwne posty z
> samokrytyką :)

A! To o to chodzi! Ja już się z Wami gubię doprawdy. ;)

Ewa

17. Data: 2009-01-30 22:43:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ty MI nie tłumacz, że net jest fajny :-DDD

Tu by się raczej przydało wytłumaczyć, że real jest fajniejszy ;)

Ewa

18. Data: 2009-01-30 22:47:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A! To o to chodzi! Ja już się z Wami gubię doprawdy. ;)

Wystarczy nie wyciągać daleko idących (hehe) wniosków. Ja jak nie wiem
o co chodzi Flyowi, to czekam, aż będzie w stanie mi odpowiedzieć i
wtedy pytam. Domyślanie się w jego przypadku zbyt często zawodzi :)

--
Pozdrawiam - Aicha (akurat w tym przypadku nie wiem zupełnie)

19. Data: 2009-01-30 23:01:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Samonij. Juftro bendę pisał posty z negacją Polskiego Monopolu
> SpirutusoFego.

> Btw. - ma ktoś chęć na prawqie 0,5 żórawinówki? ;>

Oho! Zaczęły się literówki... ;)

michał

20. Data: 2009-01-30 23:02:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"napisał w wiadomości:

> A! To o to chodzi! Ja już się z Wami gubię doprawdy. ;)

Ewa, jak się zgubić to na całość! ;DDD

michał

Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego