Klub Ludzi bez Telewizji

21. Data: 2009-01-30 23:05:13

Temat: Re: Klub Ludzi bez Telewizji
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Co to to nie! Nigdy nie zabieram kompa do łóżka.

Mój się nie mieści. Wystaje spod kołdry i żona się budzi. Krzyczy wtedy:
"Zabierz te gołe dupy z mojego łóżka!"

michał

22. Data: 2009-01-30 23:06:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:43:15 +0100, medea napisał(a):

> Tu by się raczej przydało wytłumaczyć, że real jest fajniejszy ;)

Raczej nie tracę z nim kontaktu, a muszę Ci przyznac, że rzeczywiście jest
fajniejszy :-)

23. Data: 2009-01-30 23:06:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Oho! Zaczęły się literówki... ;)

W końcu piątek... znaczy ten, sobota młoda :)
Cholerka, idę po pigułę ;/ A potem muszę coś zjeść... jeszcze trochę
pomęcze co poniektórych :D

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-01-30 23:06:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu by się raczej przydało wytłumaczyć, że real jest fajniejszy ;)

Co fakt to fakt. ;)

michał

25. Data: 2009-01-30 23:10:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:06:50 +0100, Aicha napisał(a):

> W końcu piątek... znaczy ten, sobota młoda :)
> Cholerka, idę po pigułę ;/ A potem muszę coś zjeść... jeszcze trochę
> pomęcze co poniektórych :D

Mnie, mnie, mnie!
:-D

26. Data: 2009-01-30 23:11:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:09:37 +0100, Flyer napisał(a):

> Aicha; <glvv4i$ed7$1@news.onet.pl> :

> mam proflem. Jak coś ma ponad paręnaście procent C2H5OH, to to mnie
> odrzuca. Żurawinówki spróbowałem i ... leży pod zamrażalnikiem. W sam
> raz na gości. ;>

Masz rację. Smakowe wódki to tylko dla gości :-)

27. Data: 2009-01-30 23:42:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Mnie, mnie, mnie!
> :-D

To mąż Ci już nie wystarcza?

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-01-30 23:43:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Jak coś ma ponad paręnaście procent C2H5OH, to to mnie
> odrzuca. Żurawinówki spróbowałem i ... leży pod zamrażalnikiem.
> W sam raz na gości. ;>

Bosz... zwykła wódkę się pije a nie tam jakieś wynalazki. Ale toto do
mojego soku malinowo-żurawinowego byłoby jak znalazł.

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2009-01-30 23:53:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> W końcu piątek... znaczy ten, sobota młoda :)
> Cholerka, idę po pigułę ;/ A potem muszę coś zjeść... jeszcze trochę
> pomęcze co poniektórych :D

I komu, piiiip, potrzebna ta Twoja prywata, Ty piiiiip? Myślisz, że kogoś,
piiip, obchodzi jakie pigułki pipipiiiip?
A taraz piiiiiiip stąd w podskokach! ;DDD

michał

30. Data: 2009-01-31 00:13:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> I komu, piiiip, potrzebna ta Twoja prywata, Ty piiiiip? Myślisz, że
kogoś,
> piiip, obchodzi jakie pigułki pipipiiiip?
> A taraz piiiiiiip stąd w podskokach! ;DDD

Sam się piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego