Klub dyskusyjny - psychologia

1. Data: 2006-02-08 22:06:22

Temat: Klub dyskusyjny - psychologia
Od: matman <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zapraszam wszystkich zainteresowanych psychologią do dyskusji na żywo.
Wystarczy zainstalować bezpłatny program ze strony www.paltalk.com
i założyć sobie bezpłatne konto. Oczywiście potrzebny też będzie mikrofon
;-)
Na początek proponuję kontakt przez gadu-gadu. Mój numer: 5611177

2. Data: 2006-02-09 07:55:35

Temat: Re: Klub dyskusyjny - psychologia
Od: Mistrz Świata W szachach <m...@...szachach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik matman napisał:
> [...]
> mikrofon ;-)
> Na początek proponuję kontakt przez gadu-gadu. Mój numer: 5611177

Cześć Bmatman Widze że oprucz zawodowego bicia konika jesteś także
psychologiem - oczywiście zaraz pobiore programik zainstaluje i już lece
po miktofon do tesko

3. Data: 2006-02-09 15:19:12

Od: matman <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2006 o 08:55:35 Mistrz Świata W szachach
<m...@...szachach.pl> napisał:

> Cześć Bmatman Widze że oprucz zawodowego bicia konika jesteś także
> psychologiem - oczywiście zaraz pobiore programik zainstaluje i już lece
> po miktofon do tesko

Jestem psychologiem, ale Tobie raczej potrzebny psychiatra ;-)

4. Data: 2006-02-09 16:25:41

Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

matman napisał(a):

> [...]
> mikrofon ;-)
> Na początek proponuję kontakt przez gadu-gadu. Mój numer: 5611177

paltalk.. hmm ok.. a nie prosciej i lepiej byloby przez skype ? wiecej
osob to to ma zainstalowane :)

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

5. Data: 2006-02-09 19:52:13

Od: matman <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2006 o 17:25:41 Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> napisał:

> paltalk.. hmm ok.. a nie prosciej i lepiej byloby przez skype ? wiecej
> osob to to ma zainstalowane :)

Skype tak, ale przy mniejszej liczbie dyskutantów. Na razie jest nas dwoje.
Zobaczymy czy jeszcze ktoś będzie chętny. Im więcej osób tym ciekawiej :-)

--
matman

6. Data: 2006-02-09 21:05:46

Od: Mistrz Świata W szachach <m...@...szachach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik matman napisał:

> Jestem psychologiem, ale Tobie raczej potrzebny psychiatra ;-)

po wygraniu ostatnich mistrzostw świata w szachach dzięki mojemu
refleksowi - mimo iż wszystkie szachistki zbiły mi konia to i tak
wygrałem - mam własnego na etacie psychatre

7. Data: 2006-02-09 22:34:26

Od: matman <...@...m> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2006 o 22:05:46 Mistrz Świata W szachach
<m...@...szachach.pl> napisał:

> po wygraniu ostatnich mistrzostw świata w szachach dzięki mojemu
> refleksowi - mimo iż wszystkie szachistki zbiły mi konia to i tak
> wygrałem - mam własnego na etacie psychatre

Prywatny psychiatra to dla ciebie za mało! Chłopie, koniecznie załatw
sobie pobyt na oddziale zamkniętym! ;-)

--
matman

8. Data: 2006-02-12 23:22:40

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

matman <...@...m> napisał(a):

[...]

> Prywatny psychiatra to dla ciebie za mało! Chłopie, koniecznie załatw
> sobie pobyt na oddziale zamkniętym! ;)

Jak na psychologa, to śliczna prezentacja małpiej 'dominacji'.

puciek

Ankieta
karykatury
rozmowy - partnerskie...
Częste zmiany nastrojów
Medycyna tybetańska a typologia Sheldona