Kluchy ziemniaczane tarte z mięskiem cd

1. Data: 2001-11-08 10:27:31

Temat: Kluchy ziemniaczane tarte z mięskiem cd
Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj udało mi się namówić babcię na zrobienie tych fantastycznych
kluseczek :) Pyyyycha jak za dawnych młodzieńczych lat. Jak na łakomczucha
przystało najpierw zjadałem kluchę a potem mięsko ze środka (babcia robi to
tak fantastycznie że miesko samo wypada z kuchy). I do tego ten pyszny "sos"
na wodzie z gotowania klusek rotrzepane jajko i dodane skwarki :p
Kurde zgłodniałem lecę do sklepu po coś jadalnego

Mariusz Buchliński
www.cyfrokom.prv.pl

1. Data: 2001-11-08 13:13:54

Temat: Re: Kluchy ziemniaczane tarte z mięskiem cd
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mabu wrote:

> Wczoraj udało mi się namówić babcię na zrobienie tych fantastycznych
> kluseczek :)

To jeszcze powiedz mi w którym watku jest przepis, bo grzebie i znalezc
nie moge a z moimi zaleglosciami w czytaniu to jeszcze dluuugo potrwa.
Tak ladnie ladnie prosze :)
agi

1. Data: 2001-11-08 15:06:05

Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To jeszcze powiedz mi w którym watku jest przepis, bo grzebie i znalezc
> nie moge a z moimi zaleglosciami w czytaniu to jeszcze dluuugo potrwa.
> Tak ladnie ladnie prosze :)
> agi
To był taki tytuł: Ale sobie wymyśliłem :)
Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2001-11-08 15:24:05

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mabu wrote:

> To był taki tytuł: Ale sobie wymyśliłem :)
> Pozdrawiam,
> Mariusz

Posta znalazlam ale tam nie o kluchach piszesz tylko o miesku z woka z
ryzem :(
buuu

1. Data: 2001-11-08 15:29:12

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oki- poradzilam sobie, juz znalazlam. Ta watek o pyzach z miesem :)
w kazdym razie tnx
agi

1. Data: 2001-11-09 08:37:47

Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oki- poradzilam sobie, juz znalazlam. Ta watek o pyzach z miesem :)
> w kazdym razie tnx
> agi
No to cosik mi się pokiełbasiło ;) Sorka

1. Data: 2001-12-06 15:47:02

Od: "Mikołajek" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbujemy jeszcze raz odpowiedzieć, ale zgłodniałysmy, podajcie przepis

--
Kursantki,Ania Mariola e-mail: chrzanow03.wp.pl

Pierożki!!!
moja dzialalnosc ciastkarska
murgh mussalam zrobione :-))
Re: Czy jest tutaj ktos z Holandii...?