Kobieca przyjazn - CLUE.

21. Data: 2007-06-23 10:07:51

Temat: Re: Kobieca przyjazn - CLUE.
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):

> Oto, jak ja rozumiem przyjazn: ufanie komus, jak samemu sobie (nie jak
> siostrze ani Papiezowi).
> Dlatego nie ma przyjazni - ani kobiecej, ani zadnej innej

To tylko tłumaczy dlaczego zostajesz sama ze sobą.
Ulitowania.

E.

22. Data: 2007-06-23 10:13:03

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> To tylko tłumaczy dlaczego zostajesz sama ze sobą.
> Ulitowania.
>
> E.

Szkoda, że zajęta - przynajmniej spolegliwa, nie to co Syla.

23. Data: 2007-06-23 10:24:51

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Cze, 12:13, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> "E." <e...@o...pl> wrote in message

> Szkoda, e zaj ta - przynajmniej spolegliwa, nie to co Syla.

I nie sama ze soba - tylko z BARDZO nielicznymi. Jak kto lubi tlum, to
niech wreszcie mnie z niego wykluczy, niech nie "lituje sie" nade mna
i niech nie lazi za mna.

Jerzy, to nie do Ciebie, oczywista :-)

Teraz do Ciebie: zajeta, tak, ale to nie wyklucza rzeczy, o ktorych
sie filozofom...
Chyba dobrze to nazwales - spolegliwosc to piekne slowo. Kotarbinski
byl jednak niezlym filozofem :-)
PS. Jeszcze nie przyszly :-(

24. Data: 2007-06-23 10:40:53

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisa?(a):

> I nie sama ze soba - tylko z BARDZO nielicznymi. Jak kto lubi tlum, to
> niech wreszcie mnie z niego wykluczy, niech nie "lituje sie" nade mna

Niestety, moz.na sie; tylko nad Toba; litowac'. Juz. wiadomo, z.e ani wniosków
nie wycia;gniesz, ani nie zdejmiesz klapek z oczu. Ca?e Twoje jestestwo
polega na wymaganiu by Ci przytakiwano, a jak nie to inni sa; be.
Nad takimi ludz'mi tylko sie; mozna litowac'.

> i niech nie lazi za mna.

Na publicznej grupie nikt za nikim nie ?azi. SAMA zdecydowa?as'
upubliczniac' swoje pogla;dy, wie;c teraz nie p?acz, z.e ktos' Ci odpisuje
nie przyklaskuja;c Ci.

Na szcze;s'cie w moim otoczeniu nawet 8-latkowie sa; emocjonalnie
dojrzalsi, wie;c moge; Cie; traktowac' jak ewenement, ot taka ma?peczka -
nieszkodliwa, ale posmiac' sie; moz.na.

E.

25. Data: 2007-06-25 21:27:33

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 11:29, "E." <e...@o...pl> wrote:
> [...]
> 2. NIe mam problemu z po yczaniem pieni dzy nawet je li wiem, e na
> zwrot poczekam a "b dzie zdolna mi odda " (zak adam wtedy, e na
> wieczne oddanie).
> 3. Ufam przyjació ce, bo znam j lat *dzie cia i WIEM jak si zachowa w
> w trudnych sytuacjach.
> 4. Nie bawi si lud mi wystawiaj c ich "na próby".
>
> 5. Przyjaciele to nie murzyni od roboty, której nie umiesz sama zrobi -
> to ludzie maj cy w asne ycie, problemy, obowi zki. Ich rola to
> wspiera , s u y rad , pomóc ale wci b d tylko cz ci naszego ycia
> a nie jego centrum. To dzia a w obie strony.

Lepiej tego ujac nie mozna. Rowniez podpisuje sie czterema lapkami :)

Fragile

26. Data: 2007-06-25 22:05:49

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 23:51, i...@w...pl wrote:
> [...]
s.com...

> Ha! Chcialoby sie tak wlasnie powiedziec. Co prawda nie pytalam o
> definicje przyjazni, ale... czy siostrze (ogolnie - nie chodzi o Twoja
> siostre, o ile ja masz) mozna ufac w stu procentach? - vide moje 2
> pytania w "psychozabawie"...
>
> Oto, jak ja rozumiem przyjazn: ufanie komus, jak samemu sobie (nie jak
> siostrze ani Papiezowi).
> Dlatego nie ma przyjazni - ani kobiecej, ani zadnej innej, bo ufac
> mozemy tylko sobie.

Wspolczuje. W mezu nie miec przyjaciela? To kim ten Twoj maz dla
Ciebie jest? Tylko ojcem dzieci? I w coreczkach tez raptem nie masz
przyjaciolek?
No i skoro tak, to Ty rowniez nie jestes przyjaciolka swojego meza
(biedak moze ufac jedynie sam sobie), ani przyjaciolka swoich dzieci.
Matka-zona i ojciec-maz nie sa przyjaciolmi, dzieci nie sa
przyjciolmi? Paranoja jakas. Moze chociaz z pomidorami malinowymi sie
przyjaznisz...

>Przyjazn to ideal, limes naszych pragnien, do
> ktorego dazymy, jak te cmy, a szczesliwie sfinalizowane wyjatki tylko
> potwierdzaja regule...
> Wiezy krwi z siostra sa tym, czego brak w przyjazni: sa ostatnim,
> niezawodnym wloknem, na ktorym sie trzyma caly sens, kiedy przyjaciol
> zawodzimy my lub oni nas... Po tym wlokienku mozemy sie wspiac z
> przepasci zawodu, i jest wtedy mozliwe naprawienie zwiazku. W
> przyjazni bez wiezow krwi nie ma tego ratunkowego wlokienka...

To wlokienko niczego nie gwarantuje.
Znam przypadki, w ktorych czlonkowie najblizszej rodziny potrafili
zachowac sie jak najgorsi 'wrogowie', lagodnie mowiac.
Natomiast jesli chodzi o temat watku, to tak, mam przyjaciolke, jedna,
na ktora zawsze, w kazdej sytuacji moge liczyc. Ona na mnie rowniez.
Ani plec, ani wiezy krwi, ani narodowosc, ani wyznanie nie maja tu nic
do rzeczy.
(Oczywiscie o moim mezu, moich rodzicach i jeszcze paru osobach z
rodziny nie wspominam, bo to oczywiste, ze laczy nas bezgraniczna
milosc i przyjazn).
Reszta to znajomi, kolezanki, koledzy.
Sama dla siebie rowniez jestem przyjaciolka, ale nie traktuje siebie
tak milo jak traktuja mnie moi przyjaciele. Wobec siebie jestem duzo
bardziej wymagajaca i krytyczna niz wobec innych, i niz oni wobec
mnie :)

Fragile

27. Data: 2007-06-26 10:46:13

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 00:05, Fragile <e...@i...pl> wrote:
> Wspolczuje. W mezu nie miec przyjaciela? To kim ten Twoj maz dla
> Ciebie jest? Tylko ojcem dzieci?

Przede wszystkim nie ma w sobie NIC z baby (wow!), wiec trudno z nim o
kobieca przyjazn :-)

A kim dla mnie jest - ho ho, chcialabys wiedziec. Ty nie znasz takich
bajek, sadzac z tego, jaka jestes agresywna w stosunku do mnie. A ja
nawet diabla moge polubic (w tym i Ciebie), stac mnie na to dzieki
temu, co znajduje w moim mezu :-)

> dlatego nie sposobI w coreczkach tez raptem nie masz
> przyjaciolek?

Nooo, tu zajezdza od Ciebie podpucha. Corki to corki, klasa sama w
sobie, w tym pojeciu jest wszystko. Pisalam o przyjazni kobiecej m.w.
rownolatek - przeczytaj dokladnie :-)

> [...]
> Matka-zona i ojciec-maz nie sa przyjaciolmi, dzieci nie sa
> przyjciolmi? Paranoja jakas. Moze chociaz z pomidorami malinowymi sie

Co za trafna diagnoza! Tak, tylko pomidory...
:-)

> To wlokienko niczego nie gwarantuje.
> Znam przypadki, w ktorych czlonkowie najblizszej rodziny potrafili
> zachowac sie jak najgorsi 'wrogowie',

Ja nie znam :-)

> [...]
> na ktora zawsze, w kazdej sytuacji moge liczyc. Ona na mnie rowniez.
> Ani plec, ani wiezy krwi, ani narodowosc, ani wyznanie nie maja tu nic

Jak pisalam, chwalebne wyjatki nie czynia reguly. I tak zreszta
wczesniej czy pozniej sie na niej zawiedziesz, im pozniej, tym
bardziej :-( Albo ona na Tobie - co widzi mi sie bardziej
prawdopodobne, bo jestes z g o r z k n i a l a :-(

> (Oczywiscie o moim mezu, moich rodzicach i jeszcze paru osobach z
> rodziny nie wspominam, bo to oczywiste, ze laczy nas bezgraniczna
> milosc i przyjazn).

Oczywiscie wszyscy oni sa kobietami w twoim wieku?

> Reszta to znajomi, kolezanki, koledzy.

Jak wyzej :-)

> [...]
> tak milo jak traktuja mnie moi przyjaciele. Wobec siebie jestem duzo
> bardziej wymagajaca i krytyczna niz wobec innych, i niz oni wobec

Skoro tak, to troche sie jednak zaniedbujesz - pozbadz sie agresji w
stosunku do kobiet, ktore traktuja siebie o wiele milej, niz siebie
Ty, i sprobuj jak one :-)

28. Data: 2007-06-26 18:28:56

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast jesli chodzi o temat watku, to tak, mam przyjaciolke, jedna,
> na ktora zawsze, w kazdej sytuacji moge liczyc. Ona na mnie rowniez.

i jak mniemam, nie kazesz jej "w imie przyjazni" rujnowac swoich planow i
zajmowac czas w podanym przez XL wymiarze?

W imie przyjazni, w imie milosci, w imie boga (tu celowo z malej litery)
zrobiono juz wystarczajaco wiele zla. No ale tego nie zrozumie osoba
przyklaskująca homofobowi.

h.

29. Data: 2007-06-26 18:34:57

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 20:28, "Hania" <v...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> W imie przyjazni, w imie milosci, w imie boga (tu celowo z malej litery)
> zrobiono juz wystarczajaco wiele zla. No ale tego nie zrozumie osoba

Jakbym miala przyjaciolke, zrujnowalabym dla niej wszelkie swoje plany
- tym sie roznimy od siebie, Haniu.
I dlatego nie mam przyjaciolki, bo ona (ta niedoszla) nie zrobilaby
tego samego dla mnie :-)

30. Data: 2007-06-26 19:00:59

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jak mniemam, nie kazesz jej "w imie przyjazni" rujnowac swoich planow i
> zajmowac czas w podanym przez XL wymiarze?

W przyjazni nie istnieje 'kazanie' i 'rujnowanie'. Przyjazn to
przyjazn. Kto nie zaznal - nie zrozumie. Tak wiec XL-ka nie
zrozumie...

:)

Fragile

Re: Moze ktos poradzi?