Kobieto, puchu marny...

11. Data: 2009-11-20 13:56:09

Temat: Re: Kobieto, puchu marny...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:8d7d13b5-aee5-4c71-94b2-a75e4ddbf0e9@u7g2000yqm
.googlegroups.com...

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> To odpierdol si? parchu od KRK i Inkwizycji, tym bardziej, ze
Torquemada
> by? prawdziwym ?ydem, a nie takim tureckim przebiera?cem jak ty.
> A do por?wnania prawa rzymskiego z parchatym mam prawo jako rdzenny
> mieszkaniec Europy, a nie jak ty - przyb??da z Mongolii jak ty.

To nie ja kurwo wrzuciłem temat na temat inkwizycji, przeczytaj
baranie artukuł, jak kk mordował ludzkość, a nie piedolisz o
obsesjach czubie do Żydów , bo to nie Żydzi wymyślili inkwizycję tylko
pojeby katolickie, które to Żydów również mordowały jako innowierców.
Śmierdzisz katolickim SBekiem pusta ruro.
Tfu.

Nie będę ścigał się z takim parchatym pedalskim kozłem ofiarnym na wyzwiska,
najwyżej poszukają ciebie inni i zamkna tę parchatą gębę.

12. Data: 2009-11-20 17:22:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 09:11:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
>
> Myślę, ze należałoby wrócić do tego procederu baba po trzydziestce to
> już wiedźma permanentna. Powinien wystarczyć donos męża lub zięcia.

Jeśli oni są babami...

> Aby jednak nie było problemów z progeniturą należy wprowadzić przepis -
> wszystkie dzieci należą do ojca biologicznego...

Co by nie powiedzieć, co by nie wymyslić, dla Ciebie i tak wszystkie dogi
prowadzą do Rzymu ;-PPP
--

Ikselka.

13. Data: 2009-11-20 17:26:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Jeśli oni są babami...

> Co by nie powiedzieć, co by nie wymyslić, dla Ciebie i tak wszystkie dogi
> [...]

Zawsze lubiłem Starą Babśń - byłem Piastunem.

14. Data: 2009-11-20 17:28:07

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Jeśli oni są babami...

> Co by nie powiedzieć, co by nie wymyslić, dla Ciebie i tak wszystkie dogi
> prowadzą do Rzymu ;-PPP

A to źle - spolegliwy jak Zawisza Czarny?

Spoko.
Ważne o grypie.
Ważne o grypie.
O chorym księdzu plus filmik o...
Jesteś facetem? Pij, jak chcesz być zdrowy