O chorym księdzu plus filmik o...

1. Data: 2009-11-20 00:02:18

Temat: O chorym księdzu plus filmik o...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomijając wydźwięk religijny...

http://grypa666.wordpress.com/2009/11/15/pilna-prosb
a-o-pomoc-dla-ciezko-chorego-na-h1n1/
"Witam Serdecznie.
Panie Piotrze, bardzo proszę o poradę i Pana opinię. Dostałam od mojej
koleżanki dwa e-maile. W których prosi o modlitwę oraz opisuje przebieg
choroby ks. Piotra. Treść e-maili poniżej.
Oto, pierwszy:
PROSZE O MODLITWĘ W INTENCJI KS. PIOTRA OGRODOWIAKA U KTOREGO WYKRYTO WIRUS
GRYPY A/H1N1. DZIEKUJĘ.
a to drugi:
Witaj;)
Madziu z tego co się oriętuję<przyjaźnie się z Jego przyjacielem> ks. Piotr
miał w wysoką temp 40 i był z tym u lekarza ale przepisał Mu antybiotyk i
wysłała do domu. Odwiedzając Go lekarz nie wzioł do szpitala mimo, że
Piotrowi nie schodziła tem i antybiotyk nie działał. Od niedzieli<czyli juz
tydzień> Piotr jest w spiączce farmakologicznej i organizm nie reaguje.
Dziwi mnie, że Piotr leży na sali z innym pacjentema nie w izolatce ale
lekarze twierdzą, że tamtemu pacjentowi nic nie grozi. Dziś usłyszaąłm w
telewizji, że ks. Piotr przyszedł z sepsą i że to jest jest najcięższy
przypadek jak do tej pory. Mój kuzyn był u Niego i stwierdził, że ks.
Piotrowi jest potrzebny cud. Bardzo proszę o odpowiedź, wiem że ma Pan
takie możliwości aby ocenić tę sytuację.
Z Panem Bogiem
P.S. Panie Piotrze całym sercem wspieram Pana działalność i grypy666. Może
kiedyś do was dołączę kto wie, nie raz nad tym myślałam.
Dostaliśmy informację, że ksiądz jest w dobrych rękach. Módlmy sie za
niego, a wszystko będzie dobrze.

Filmik twierdzi, ze nowe szczepy dzumy np. plucna sa stworzone jako bron
biologiczna odporna na antybiotyki. Jesli ktos ma czas, prosimy
przetlumaczyc fragmenty istotne dla powiklan niby po H1N1 wygladajacych jak
dzuma plucna np. na Ukrainie.
http://www.youtube.com/watch?v=EYu0RQB5CTs&feature=p
layer_embedded"

--