Kobiety rocka

41. Data: 2012-11-11 22:38:34

Temat: Re: Kobiety rocka
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 23:18, Nemrod pisze:

> A to znasz ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=bKusUlnQ-CI

Mhm...

http://www.youtube.com/watch?v=CsVj-PlhBME&feature=r
elated

42. Data: 2012-11-11 22:40:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 23:11, Nemrod pisze:

> Childrensów nie linkowałem, trochę się pogubiłaś :)

Ty nie, globik.

43. Data: 2012-11-11 22:42:57

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 23:38, Aicha pisze:
> Mhm...
> http://www.youtube.com/watch?v=CsVj-PlhBME

http://www.youtube.com/watch?v=kUGEikZBHvo

:)

Co prawda wykonawca tu nie jest oryginalny ale dobrze wyszło :)

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

44. Data: 2012-11-11 22:45:45

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 23:40, Aicha pisze:
> Ty nie, globik.

Zasłuchał się w Sweet'a zapewne :)

45. Data: 2012-11-12 06:30:08

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 listopada 2012 21:24:21 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

outube_gdata_player

> To jest rock? - nie żartuj.

ale to jest:
Judas Priest - British Steel
http://www.youtube.com/watch?v=CvlZA6syO-U&feature=r
elated

46. Data: 2012-11-12 08:03:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :D
> Ale zauważyłeś, że wątki muzyczne są najmniej ofensywne (w sensie: "no
> offence"), kiedy się pojawiają?

Raczej bezdyskusyjne, bo dosc pustawe sa - 95% to http://www.youtube.com
plus jakies krzaczki.

47. Data: 2012-11-12 08:14:27

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 07:30, k...@g...pl wrote:

youtube_gdata_player

> ale to jest:
> Judas Priest - British Steelhttp://www.youtube.com/watch?v=CvlZA6syO-U&feat
ure=related

.. http://www.youtube.com/watch?v=5vFFyJ0s9m0&feature=y
outube_gdata_player

48. Data: 2012-11-12 08:54:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 09:14:27 UTC+1 użytkownik Nemezis napisał:
> On 12 Lis, 07:30, k...@g...pl wrote:

> .. http://www.youtube.com/watch?v=5vFFyJ0s9m0&feature=y
outube_gdata_player

wiadomo, to jest mniej znane a dziewczyna czadu daja...

http://www.youtube.com/watch?v=g3O7AczJnuE&feature=r
elated

albo

49. Data: 2012-11-13 00:58:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 22:27, Ikselka pisze:

> Owszem, energii ma dosyć, ale wg mnie daleko jej do energii Suzi.

No cóż, ja w glamrocku nie gustuję.

50. Data: 2012-11-13 01:20:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:16, Nemezis pisze:

> wątek to kobiety rocka, taka promocja
> kobiet, które coś artystycznego grania wniosły.

Właśnie sobie odpaliłam płytkę Peepshow Siouxsie. Kurczę, po prawie 15
latach pamiętam niemal każdy dźwięk!
Ach, te klimaty maturalno-wczesnostudenckie. I nieodżałowany Beksa...
A na drugim miejscu Wiewiór Wiernik, przewodnik po punku :)

Wy czerwone ateuchy
niechaj nuta i rzeka przełamią przełamią
Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski