Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?

1. Data: 2012-11-10 13:10:43

Temat: Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Awaryjne lądowanie samolotu w USA. Przez modlącego się pasażera

Amerykańskie myśliwce zostały wezwane do eskorty lądującego awaryjnie
samolotu. Wszystko przez jednego z pasażerów, który w pewnym momencie
zaczął się modlić na środku przejścia między siedzeniami. Mężczyzna
nie reagował na żadne polecenia personelu. Został zatrzymany i opuścił
pokład w kajdankach.

Samolot musiał awaryjnie lądować z powodu modlącego się pasażera

Do incydentu doszło w czwartek wieczorem. Boeing 757 leciał z Denver
do Waszyngtonu. Kiedy już zbliżał się do celu, jeden z pasażerów
opuścił swoje miejsce, ukląkł w przejściu między siedzeniami i zaczął
się modlić. Mężczyzna nie reagował na żadne polecania personelu ani
pozostałych pasażerów samolotu.

Zaniepokojeni piloci poinformowali o sprawie obsługę naziemną. Ta
natychmiast wezwała dwa myśliwce do poderwania się w powietrze i
eskortowania samolotu, który wylądował awaryjnie na lotnisku w
Waszyngtonie.

Modlący się mężczyzna został aresztowany i wyprowadzony z pokładu w
kajdankach. Według nieoficjalnych informacji, cierpi on na zaburzenia
psychiczne. Nie wiadomo, jakiego był wyznania, ani czy usłyszał jakieś
zarzuty.

Żaden z pasażerów nie został poszkodowany.

2. Data: 2012-11-10 13:14:22

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-10 14:10, Andromeda pisze:
> [...]
> zarzuty.
>
> Żaden z pasażerów nie został poszkodowany.

gdzie tu pisze, ze to katolik?
może to był muzułmanin, oni modla sie
w określonych porach, na kleczkach i często w
tej kwestii sa bardzo rygorystyczni

jestes kompletnie ograniczony

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

3. Data: 2012-11-10 13:20:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
> [...]
>zarzuty.

>Żaden z pasażerów nie został poszkodowany.
A co stwierdzili? Schizofrenię bezobjawową? Ta cywilizacja zdąża do
autodestrukcji. W USA odebrano dziecko rodzicom pod pretekstem, że jest
straszone, bo...dziecku Święta kojarzyły się z ukrzyżowanym Chrytusem, jego
męką- a powinny kojarzyć się pozytywnie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

4. Data: 2012-11-10 13:20:06

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 14:14, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> gdzie tu pisze, ze to katolik?
> mo e to by muzu manin, oni modla sie
> w okre lonych porach, na kleczkach i cz sto w
> tej kwestii sa bardzo rygorystyczni
>
> jestes kompletnie ograniczony
>
> --
> Jest Anio ...ale twarda zemi sztuka!

Jest dzisiaj miesięcznica, jakiś katol zaburzony psychicznie, spod
znaku zamachu smoleńskiego wjechał samochodem w pałac prezydencki,
więc jaki widzisz , religia jakaby nie była to tzw; poważny pierdolec
psychiczny, który zagraża innym. Tam mają metody, tu dupa.

5. Data: 2012-11-10 13:22:58

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-10 14:20, Andromeda pisze:

> [...]
> więc jaki widzisz , religia jakaby nie była to tzw; poważny pierdolec
> psychiczny, który zagraża innym. Tam mają metody, tu dupa.

paranoiku, gdzie tu pisze
że to był katolik? i gdzie jest
link, do tgdo njusa?

wiesz, jakie wymogi mają
co do czasu modlitw muzułmanie?

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

6. Data: 2012-11-10 13:23:41

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 14:20, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:3f56614d-2fd4-4417-a0f5-c607e88914ed@h16g2000
vby.googlegroups.com...

> ****
>
> A co stwierdzili? Schizofreni bezobjawow ? Ta cywilizacja zd a do
> autodestrukcji. W USA odebrano dziecko rodzicom pod pretekstem, e jest
> straszone, bo...dziecku wi ta kojarzy y si z ukrzy owanym Chrytusem, jego
> m k - a powinny kojarzy si pozytywnie.

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

Wszyscy w psychiatryku twierdzą że mają jedynie schizofrenie
bezobjawową. Takie wrażenie " chlubne" robią religiańci; że ludzie
przerażeni wołają wojsko i przymusowo lądują. Ciekawe dlaczego?

7. Data: 2012-11-10 13:30:39

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 14:23, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> paranoiku, gdzie tu pisze
> [...]

Nie ma linku bo cały tekst wklejony. Tak powinny działać służby do
każdego zaburzonego na punkcie religii, bo jest niebezpieczny, czyli
tak powinno być rozwiązane przedmieście krakowskie w warszawie , tam
są metody tu nie ma.

Jak nie rozumiesz o co chodzi to spierdalaj.

8. Data: 2012-11-10 13:30:56

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:22:58 +0100, ISKA napisał(a):

> paranoiku, gdzie tu pisze
> że to był katolik? i gdzie jest
> link, do tgdo njusa?

Etam, glob tak pisze, to tak jest!
Wymagania masz :)
Jeszcze nie wiesz, że wszytsko co złe to katolickie?? :)

> wiesz, jakie wymogi mają
> co do czasu modlitw muzułmanie?

Pewnie nie wie...

M.

9. Data: 2012-11-10 13:45:13

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-10 14:30, Fragile pisze:

> Etam, glob tak pisze, to tak jest!
> Wymagania masz :)
> Jeszcze nie wiesz, że wszytsko co złe to katolickie?? :)

> Pewnie nie wie...

ojtam jeszcze czasem się dam sprowokować :(
on nic więcej nie ma do
powiedzenia, taka choroba

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

10. Data: 2012-11-10 13:57:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 14:30, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:22:58 +0100, ISKA napisa (a):

> Etam, glob tak pisze, to tak jest!
> Wymagania masz :)
> Jeszcze nie wiesz, e wszytsko co z e to katolickie?? :)

> Pewnie nie wie...
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

Terror katolicki jest gorszy o Islamskiego, w trakie 200 lat krucjat
religinych, gdy te dwa ustroje walczyły, krzyżowcy przechodziły na
stronę islamu, bo bardziej humanitarne warunki.
Poza tym dzisiaj jeden z religiantów z przedmieścia krakowskiego,
tak jeden z tych rozmodlonych, wjechał w pałac prezydencki oplem.
Ciekawa jednak dla mnie jest reakcja ludzi, zwyczajnych ludzi w
samolocie, z czym obecnie, zwyczajnym ludziom kojarzy się modlenie, że
przerażeni wzywają wojsko i panicznie lądują. W obu przypadkach
religianci mieli krzywo pod kopułą.

Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski
Na dzien dobry
bajka
Katolicka, tradycyjna wieś, zakazany owoc lepiej smakuje.