Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?

61. Data: 2012-11-11 11:32:09

Temat: Re: Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:39:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Mgógł równie dobrze należeć do "sekty smoleńskiej" i modlić się do śp.
> prezydenta, na co zresztą wskazuje jego stan psychiczny!

Żenua.

> rozbawiony

Lecz się.

(by XL)

62. Data: 2012-11-11 11:32:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:50:13 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Piękne. Bardzo ładnie zobrazowane narastanie agresji. Teraz napisz, jakbyś
> się zachował mając np broń maszynową

Albo sznur.
(by XL)

63. Data: 2012-11-11 13:29:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chironie, przecież dzisiaj jest niedziela :)

No tak, wiem. Jednak to Ghosta nie powstrzymuje. Zaczepianie mnie jest
silniejsze od niego. To przykre- ale prawdziwe. A propos- jakiego argumentu
użyłaś pisząc do niego?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

64. Data: 2012-11-11 14:05:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> No tak, wiem. Jednak to Ghosta nie powstrzymuje. Zaczepianie mnie jest
> silniejsze od niego. To przykre- ale prawdziwe. A propos- jakiego

Nie, zaczepianie cie, juz tak sie dowartosciowuj, ja tylko egzorcyzzmuje
grupe od antysemityzmu.

Jednak Chiron ma najwiekszego na grupie.
Prof.Brzezinski
Na dzien dobry
bajka
Katolicka, tradycyjna wieś, zakazany owoc lepiej smakuje.