Na dzien dobry

1. Data: 2012-11-09 07:31:10

Temat: Na dzien dobry
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czemu to za mną łazi? Nie wiem, o czym śpiewa. Iska- Ty chyba kumasz po
włoski? Nie znalazłem tłumaczenia, a google- translator nie pomaga

http://www.youtube.com/watch?v=862IsFW8OpM&list=FLiF
vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

2. Data: 2012-11-09 09:24:17

Temat: Re: Na dzien dobry
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-09 08:31, Chiron pisze:
> [...]
>

> http://www.youtube.com/watch?v=862IsFW8OpM&list=FLiF
vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

Signor capitano, si fermi qui...
- Sono tanto stanco, mi fermo si,
Attento sparano, si butti giu...
- Sto attento, ma riparati anche tu.

- Dimmi un po soldato, di dove sei ?
Sono di un paese vicino a lei...
pero sul fiume passa la frontiera,
la riva bianca, la riva nera,
e sopra il ponte vedo una bandiera,
ma non e quella che c'e dentro il mio cuor.

- Tu soldato, allora, non sei dei miei...
Ho un'altra divisa lo sa anche lei...
- Non lo so perché non vedo piu,
mi han colpito e forse sei stato tu...

Signor capitano, che ci vuol far...
questa qui e la guerra, non puo cambiar.
Sulla collina canta la mitraglia...
e l'erba verde diventa paglia...
e lungo il fiume continua la battaglia,
ma per noi due e gia finita ormai.

Signor capitano, io devo andar...
- Vengo anch'io con te, non mi puoi lasciar...
Non non ti lascero, io lo so gia,
staro vicino a te per l'eternita.

Tutto e finito, tace la frontiera,
la riva bianca, la riva nera,
mentre una donna piange nella sera
e chiama un nome che mai rispondera.

Signor capitano, si fermi qui...
- Sono tanto stanco, mi fermo... si...
-------
nie uczyłam sie włoskiego, wiec nie obiecuje
ze oddam ci wiernie myśl autora, najwyżej
tak pięte przez dziesiąte.
dosłownie pojmując, to piosenka żołnierska
coś w stylu naszych "chabry z poligonu"
przypomina dialog żołnierza i kobiety z niedopowiedzeniami
przy czym opowiada(śpiewa) kobieta
ale wydaje mi się, że jest w niej symbolika
czyt. wieloznaczność. według mnie tekst
traktuje o(rozdarciu uczuciowym jego
przez co jest jakby nieobecny w swoim życiu)
a) miłości do dwóch kobiet
który jest już ta sytuacją bardzo zmęczony
niczym żołnierz po wieloletniej wojnie.
b)rozdarty miedzy swoje powinność/zobowiązania
(w dosłownym znaczeniu wojna) które kolidują z uczuciem do kobiety.

a podobno znasz wloski?

a z mojej strony tyle ale
nie dam za to głowy uciąć

i ten, nie zaczepiaj mnie juz - ok?
dziekuje
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

3. Data: 2012-11-09 09:51:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2012-11-09 08:31, Chiron pisze:

> i ten, nie zaczepiaj mnie juz - ok?
> dziekuje

No wez, nie psoj mi materialu, jakos ten doktorat musze skonczyc.

4. Data: 2012-11-09 10:02:44

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-09 10:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> No wez, nie psoj mi materialu, jakos ten doktorat musze skonczyc.

aś se temat obrał:

chimeryczne chiropraktyki na zharatanych charakterach(w domyśle
usenetowiczów) histerycznego chirona

to nie lepiej było o zyciu towarzyskim dzdzownic?
--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

5. Data: 2012-11-09 10:07:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aś se temat obrał:
>
> chimeryczne chiropraktyki na zharatanych charakterach(w domyśle
> usenetowiczów) histerycznego chirona

czuje sie sledzony (śledziony?)

6. Data: 2012-11-09 11:52:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b)rozdarty miedzy swoje powinność/zobowiązania
> (w dosłownym znaczeniu wojna) które kolidują z uczuciem do kobiety.

To ja dziękuję- poważnie. Nie wiem czemu, ale to ta piosenka mnie od
jakiegoś czasu "zaczepia":-)

OK- cokolwiek rozumiesz pod pojęciem "niezaczepiania" Ciebie- skoro tak
chcesz- od tego momentu (pierwszy raz w moim usenetowym życiu) na Twoją
własną prośbę wrzucam Cię do KF. Bez względu na to, jak mi się to wydaje
dziwne.

7. Data: 2012-11-09 13:50:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 08:31:10 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=862IsFW8OpM&list=FLiF
vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

Demis!
http://www.youtube.com/watch?v=j6UDbz3nFiM&NR=1&feat
ure=fvwp
(by XL)

8. Data: 2012-11-09 14:02:06

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 14:50:31 +0100, Ikselka napisał(a):

vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

> Demis!
> http://www.youtube.com/watch?v=j6UDbz3nFiM&NR=1&feat
ure=fvwp

:)

Jak go słucham, to o smutkach zapominam :) Dzięki!

M.

9. Data: 2012-11-09 14:03:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 15:02:06 +0100, Fragile napisał(a):

vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

ure=fvwp

> :)
>
> Jak go słucham, to o smutkach zapominam :) Dzięki!

Dla mnie to moja cielęca cielęcość, wspomnienie - co Ty tam wiesz o
Demisie, smarkulo :-)
(by XL)

10. Data: 2012-11-09 14:15:48

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 15:03:56 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
ure=fvwp

> Dla mnie to moja cielęca cielęcość, wspomnienie - co Ty tam wiesz o

No co! Skojarzenia z dzieciństwem miłe mam! :)
Uwielbiam, powaga :) Mało tego, ja taka 'zboczona' jestem, że i muzykę
sprzed swego narodzenia uwielbiam :))) Duża rozpietość upodobań u mnie :)

M.

bajka
Katolicka, tradycyjna wieś, zakazany owoc lepiej smakuje.
Smugi na niebie
drugiego takiego lektora ze świecą dziś szukać
a fun habit 2