Re: Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Date: Sat, 10 Nov 2012 05:57:27 -0800 (PST)
Subject: Re: Nareszcie odpowiednio traktują katoli, kiedy w PL?
From: Andromeda <r...@g...com>

On 10 Lis, 14:30, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 10 Nov 2012 14:22:58 +0100, ISKA napisa (a):

> Etam, glob tak pisze, to tak jest!
> Wymagania masz :)
> Jeszcze nie wiesz, e wszytsko co z e to katolickie?? :)

> Pewnie nie wie...
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

Terror katolicki jest gorszy o Islamskiego, w trakie 200 lat krucjat
religinych, gdy te dwa ustroje walczyły, krzyżowcy przechodziły na
stronę islamu, bo bardziej humanitarne warunki.
Poza tym dzisiaj jeden z religiantów z przedmieścia krakowskiego,
tak jeden z tych rozmodlonych, wjechał w pałac prezydencki oplem.
Ciekawa jednak dla mnie jest reakcja ludzi, zwyczajnych ludzi w
samolocie, z czym obecnie, zwyczajnym ludziom kojarzy się modlenie, że
przerażeni wzywają wojsko i panicznie lądują. W obu przypadkach
religianci mieli krzywo pod kopułą.