Kocham? kogoś innego...

41. Data: 2006-03-12 15:34:37

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

Taki kwiatek.

Agnieszka (a może to nasturcja była...)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

42. Data: 2006-03-12 15:38:52

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> Może w ogóle ćma?

Ciem.

--
s i w a

43. Data: 2006-03-12 15:40:41

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ciem.

Pewność bijąca z Twej wypowiedzi nie pozostawia absolutnie miejsca na myśl,
że mogłabyś nie wiedzieć, o czym mówisz.
:) :) :)

Dobra, Margola, tabelki i słupki do zliczania Ci stygną....

Margola

44. Data: 2006-03-12 15:44:12

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:40:41 +0100, Margola napisał(a):

> Dobra, Margola, tabelki i słupki do zliczania Ci stygną....

No właśnie, palce niech wreszcie zatrzepoczą na kalkulatorku.

puchaty

45. Data: 2006-03-12 15:45:29

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...

> No właśnie, palce niech wreszcie zatrzepoczą na kalkulatorku.

Zupełnie nie wiedzieć czemu, wolę klepać w klawiaturkę i klikać myszką.

Margola

46. Data: 2006-03-12 15:49:07

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza siwa
<siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> mówiąc:

>Ciem.

Papciem.

Agnieszka

47. Data: 2006-03-12 15:52:09

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:45:29 +0100, Margola napisał(a):

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
> wiadomości
acslonine.gov...

> Zupełnie nie wiedzieć czemu, wolę klepać w klawiaturkę i klikać
> myszką.

Ważne aby na koniec słupka ubyło. :)

puchaty, już nie przeszkadzam

48. Data: 2006-03-12 15:59:35

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Papciem.

cme:-)

--
Gosia

49. Data: 2006-03-12 16:04:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Zakochanie zważa na każdy gest, drgnienie powieki, ma motyle w brzuchu,
> karmi się upojeniem i pocałunkami, jest erotycznie napięte do granic
> wytrzymałości i nie wypuszcza podmiotu zakochania z ciasnej obręczy myśli.
> Miłość jest po prostu wspólnotą, stałym punktem odniesienia, wie, że
> drgnienie powieki jednego dnia jest takie, drugiego inne i nie można od razu
> burzyć świata lub stawiać zamków na podstawie gestów, no takie tam. Wspólny
> rdzeń we wspólnym życiu, z miejscem na osobność.

Margola!Prosze sie opanowac!
--
Gosia, z nostalgia....

50. Data: 2006-03-12 16:16:43

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 17:04:22 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Margola!Prosze sie opanowac!
> --
> Gosia, z nostalgia....

Może niejakiej rady chcesz ? ;-)

puchaty

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???