PROTEST

1. Data: 2003-01-31 13:31:52

Temat: Re: PROTEST
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003 14:32:09 +0100, "Dirk Smith" <p...@u...de>
wrote:

>Ja protestuj?. Przez was mam teraz przerypane. Siedz? w domu bez roboty, to
>czytam i czytam te "niuwsy". I si? tak Waszych przepisów naczyta?em, ?e par?
>zrealizowa?em. I teraz ?ona mi strajkuje i gotowa? nie chce. Mnie ka?e....
>
>Wszystko Wasza wina, o !!!!
>
>DS

dobrze Ci tak. Kto Ci kazal czytac, no???mogles czytac budowanie,
dom, ogrodki, zwierzeta, rowery, polityke...co Ci do glowy
strzelilo, zeby czytac kuchnie...slowo daje, z ni ektorymi ludzmi
to......

Pierasty Trys od Chaosu

P.S. Bardzo rozsadna masz zone, powiedz jej to ode mnie

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-31 13:32:09

Temat: PROTEST
Od: "Dirk Smith" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja protestuję. Przez was mam teraz przerypane. Siedzę w domu bez roboty, to
czytam i czytam te "niuwsy". I się tak Waszych przepisów naczytałem, że parę
zrealizowałem. I teraz żona mi strajkuje i gotować nie chce. Mnie każe....

Wszystko Wasza wina, o !!!!

DS

1. Data: 2003-01-31 13:41:34

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj!
Szkoda, że ja nie wpadłam na pomysł, by posadzić tu męża, by czytał.
Teraz chyba za późno....:(

Danka
Swoją drogą trzeba by pomyśleć o odchudzaniu

1. Data: 2003-01-31 13:49:14

Temat: Odchudzanie było: Re: PROTEST
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> Swoj? drog? trzeba by pomy?leć o odchudzaniu

Ty też???
Mąż mi ostatnio delikatnie wypomiał, że przybyło mi tu i ówdzie ciałka
no i może bym wreszcie zaczęła coś z tym robić...
A co ja mam biedna myszka zrobić jak tu takie przepisy, że ślinka po
kolanach już cieknie:-)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-01-31 13:49:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waszych przepisów naczytałem, że parę
> zrealizowałem. I teraz żona mi strajkuje i gotować nie chce. Mnie każe....
=============
Jesli gotujesz, bo czytasz grupe, to znaczy, ze sie rozwijasz.
Najgorszy jest marazm i stagnacja, zwlaszcza na bezrobotnym.
Mozna wpasc w depresje, a to juz prosta droga do samobojstwa.
Dlatego podziekuj zonie i przygotuj jej COS SPECJALNEGO.

waldek
=============

1. Data: 2003-01-31 13:54:36

Od: erynia <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

a swoja droga to musisz miec kulonarny talent...
moj facet regularnie czyta pl.rec.kuchnia ale nawet mi jajecznicy nie
usmazyl.
Ma szczescie ta zonka...

1. Data: 2003-01-31 13:58:20

Temat: Re: Odchudzanie było: Re: PROTEST
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> Moj tez cos tam przebakuje :] ale wiosna idzie :-)

No właśnie i jak ja się zmieszczę w zeszłoroczne kreacje? Chyba że
niebawem ruszy akcja pt. diety pozimowej:-)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-01-31 13:58:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> Ty też???
> Mšż mi ostatnio delikatnie wypomiał, że przybyło mi tu i ówdzie ciałka
> no i może bym wreszcie zaczęła co? z tym robić...
> A co ja mam biedna myszka zrobić jak tu takie przepisy, że ?linka po
> kolanach już cieknie:-)
>
> --
> Pozdrawiam,
> gdaMa (Magda)

Moj tez cos tam przebakuje :] ale wiosna idzie :-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-31 14:05:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko Wasza wina, o !!!!

"Wina!!! - nalej...." ;-)))

Qwax

1. Data: 2003-01-31 14:47:50

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> No wła?nie i jak ja się zmieszczę w zeszłoroczne kreacje? Chyba że
> niebawem ruszy akcja pt. diety pozimowej:-)
>

> --
> Pozdrawiam,
> gdaMa (Magda)

Ruszac sie zaczniemy, wiecej warzyw bedzie to i w talii ubedzie. Walkie
w zimie to jak niedzwiedz - w domu ciepla pilnuje ;-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

Juz wiem, jak z tym curry jest...
Kiszone śledzie
kurczak w ciescie w sosie slodko-kwasnym
ziele angielskie
Piana