Kogo lubią ludzie?

1. Data: 2003-10-07 13:39:38

Temat: Kogo lubią ludzie?
Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idzie w osobnym wątku, bo w tamtym już header too long i nie chce
się wysłać. :/

cbnet pisze w news:blufb6$au3$1@news.onet.pl

> Nigdy nie zastanawialas sie dlaczego kogos lubisz, a inna
> osobe, o dosyc zbieznych cechach juz nie? ;)

No przecież przez cały czas - rozmawiając tutaj - się nad tym
zastanawiamy. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-10-07 13:46:03

Temat: Re: Kogo lubią ludzie?
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga:
> No przecież przez cały czas - rozmawiając tutaj - się
> nad tym zastanawiamy. :-)

No wlasnie. :)

Tylko ze Ty utrzymujesz, iz takie zastanawianie sie jest
dla Ciebie bezprzedmiotowe... :)
a dla mnie - nie jest bezprzedmiotowe, bo 'cosie' istnieja
i jesli zechce potrafie je bez problemu 'wskazac'. ;)

Czarek

1. Data: 2003-10-07 14:18:40

Temat: Re: Kogo lubi+- ludzie?
Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze w news:blug33$d2p$1@news.onet.pl

> Tylko ze Ty utrzymujesz, iz takie zastanawianie sie jest
> dla Ciebie bezprzedmiotowe... :)
> a dla mnie - nie jest bezprzedmiotowe, bo 'cosie' istnieja
> i jesli zechce potrafie je bez problemu 'wskazac'. ;)

No bo, póki co, to dla mnie jest bezprzedmiotowe - bo nie lubię
kogoś za coś. ;-) Jeśli kogoś polubię za coś, to na pewno Ci o
tym opowiem. ;-)

A na razie chciałabym się dowiedzieć, co to dokładnie jest
instynkt i co to jest to coś, co powoduje takie a nie inne
instynkty. ;-) I jeszcze skąd to wiem w ogóle? Skąd mam pewnośc,
że to, co czuję, jest tym, co czuję. :-)

Daga

gdzie w Małoposce można skorzystac z wariografu
za szybko...
Konsekwencje zlych wyborow
Jak pomoc - chat
test na porozumiewanie