Koksiarze...

1. Data: 2008-08-20 19:32:45

Temat: Koksiarze...
Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mozna z siebie zrobic takiego debila? :

http://sportywalki.pl/phpBB/viewtopic.php?t=2656

Dwie rzeczy sa nieskonczone jak powiedzial Einstein - wszechswiat i glupota
ludzka, chociaz co do pierwszego sa watpliwosci ;)

L.

2. Data: 2008-08-23 10:56:14

Temat: Re: Koksiarze...
Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mozna z siebie zrobic takiego debila? :
>
> http://sportywalki.pl/phpBB/viewtopic.php?t=2656
>
> Dwie rzeczy sa nieskonczone jak powiedzial Einstein - wszechswiat i
> glupota ludzka, chociaz co do pierwszego sa watpliwosci ;)

znaczy sie ?:) jakie miesnie taki ptaszek ?:) hehehe

3. Data: 2008-08-31 15:29:10

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Aug 2008 12:56:14 +0200, jakże pięknego
"Cez__134" <N...@p...onet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

:
: > Jak mozna z siebie zrobic takiego debila? :
: >
[...]

Ty też jesteś głupi i nie wiesz, że Twój penis to nie jest mięsień?

PS. Synthol to nie steryd a olej (brązer)

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

4. Data: 2008-08-31 17:33:22

Od: "Forest_" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> : znaczy sie ?:) jakie miesnie taki ptaszek ?:) hehehe
>
> Ty też jesteś głupi i nie wiesz, że Twój penis to nie jest mięsień?
>
> PS. Synthol to nie steryd a olej (brązer)

pitolisz:) doskonale wiem z czego zrobiona jest moja fujara:) ale tak sie
mawia :)Ze sterydziaki jedynie co maja to dziury w mozgu i penisa sprawnego
inaczej:)

pozdr.

Buteleczki podrozne-gdzie ?
klapki