Kolejne stringi

1. Data: 2005-03-18 14:32:52

Temat: Kolejne stringi
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/kat,12611,katn,Gazeta%20Krak
owska,wid,6857227,widn,Seksowne%20stringi%20z%20Bobo
wej,wiadomosc.html

Widziala juz ktoras? Pisza o koronce klockowej i bez zdjecia jakos
ciezko mi to sobie wyobrazic.

th.

1. Data: 2005-03-18 21:14:13

Temat: Re: Kolejne stringi
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> [...]
wej,wiadomosc.html

> Widziala juz ktoras? Pisza o koronce klockowej i bez zdjecia jakos

Theli zdjecie jest, co prawda niewielkie ale widac, kliknij na wiecej w
artykule prasowym
mnie sie podobaja, ale pewnie sztywne.........

Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

[OT]WYPOZYCZANIE SUKNI SLUBNEJ
[trochę OT] wosk pszczeli
[Wrocław] [OT] ploter tnący niezbędnie potrzebny!!!
[szydełko] ściegów nie mogę znaleźć, co już je kiedyś znalazłam.
3 wrobelki