Kolejny nie wypal w PEFRON/STUDENT

1. Data: 2001-10-21 16:50:31

Temat: Kolejny nie wypal w PEFRON/STUDENT
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do wszystkich osob niepelnosprawnych-studentow.Ktoregos pieknego dnia
dowiedzialam sie o nowym programie typu STUDENT organizowanym w PEFRON, jak
bylam uradowana,pomyslalam sobie nareszcie bede mogla skorzystac z pomocy
PEFRON,jakie to mile pomyslalam , nareszcie cos zrobili dla biednych studentow
niepelnosprawnych,jednak moja radosc okazala sie krotka.Owszem podanie zlozylam
ale na jaka kolwiek pomoc nie moge liczyc....po 1.podania beda rozpatrywane
dopiero w marcu 2002r.po 2.jest taka masa juz podan ze nie wiadomo czy i jakiej
wysokosci dofinansowanie dostane. Zadaje wiec pytanie po co komu taki program
ktory zaczyna sie tak jakos dziwnie bo w polowie roku szkolnego i wlsciwie kto
dostanie jakiekolwiek dofinansowanie,kolejne pytanie, gdzie sa te pieniadze
ktore zaklady odprowadzaja......kto wlasciwie korzysta z pomocy PEFRON....bo ja
juz po raz kolejny nie mam na co liczyc.......i jak zwykle musze liczyc tylko
na siebie i poprostu zarobic na czesne sama.
Pozdrawiam wszystkich studentow.

2. Data: 2001-10-21 20:35:17

Temat: Re: Kolejny nie wypal w PEFRON/STUDENT
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

Jejciu - jak Cię dawno tutaj nie widziałem :-))

> [...]
> niepelnosprawnych,jednak moja radosc okazala sie krotka.Owszem podanie zlozylam
> ale na jaka kolwiek pomoc nie moge liczyc....po

No cóż może oni nie bywali na studiach i niewiedzą że to już będzie po pierwszym
semestrze,
i że biedny student już może być "bankrutem" :-)

> 2.jest taka masa juz podan ze nie wiadomo czy i jakiej wysokosci dofinansowanie
dostane.

Widać że oni w PFRON-ie nie wiedzą ilu jest studentów niepełnosprawnych w Polsce. A
swoją
drogą to stpendia dla niepełnosprawnych studentów ze środków PFRON powinny być
standardową
procedurą, a nie jednorazowymi aktami doroczynności. W końcu to jest chyba najlepsza
inwestycja :-)

> [...]
> juz po raz kolejny nie mam na co liczyc.......i jak zwykle musze liczyc tylko
> na siebie i poprostu zarobic na czesne sama.

Program jest jak inne programu PFRON-u po prostu pokazem ich "dobbroczynności" beż
żadnych wstępnych rzetelnych danych o liczbie zainteresowanych i o środkach akie by
im przypadły a jakie by naprawdę pomogły.

Znowu się kłania pomysł bazy osób niepełnosprawnych i prowadzenie monitoringu, ilu
i w jakim stopniu ustraty sprawności nas jest.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2001-10-22 22:04:14

Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
Szanowny"Jacek Kruszniewski" news:3BD33185.D50E79BC@proinfo.pl... napisał:

> Znowu się kłania pomysł bazy osób niepełnosprawnych i prowadzenie
monitoringu, ilu
> i w jakim stopniu ustraty sprawności nas jest.

Tak jest!!!
Wtedy pisanie o programach, dobrej woli, wysiłkach PFRON-u
będzie zbędne i niepotrzebne. Szybciej wprowadzone zostaną
nowoczesne rozwiązania kierowania środków bezpośrednio do ON.
Wszystko będzie prostsze, przejrzyste i przede wszystkim zbliżające
do sprawiedliwości.

Idzie ku lepszemu - wolno bo wolno ale idzie.

Pamiętajmy że powinna wejść albo już weszła w życie
Ustawa o dostępie do informacji (może ktoś zna terminy?)
Trzeba być bezwzględnym w egzekwowaniu informacji.

Jednak na dzisiaj najważniejsze (oczywiście moim zdaniem)
jest usunięcie z Ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych DYSKRYMINUJĄCEGO
zapisu o niezatrudnianiu ON w urzędach.

Pozdrawiam
Marian L

Tanszy dostep do Internetu dla ON z Nowej Sarzyny!
bariery komunikacyjne.
bariery komunikacyjne
Przełamywanie barier w komunikowaniu się.
WYJAŚNIENIE!!!