Kolejny profesor pod sąd

21. Data: 2013-09-17 12:40:55

Temat: Re: Kolejny profesor pod sąd
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Są to kwestuje wiary, a więc nie nie wchodzą w zakres potencjalnych
> naukowych negacji.

W kościele rzymskim nie wchodzą. Poza kościołem już tak. W placówkach
badawczych np. religioznawczych wiara nie obowiązuje, kościół rzymski nie ma
prawa wkraczać w świątynie nauki i sztuki. To jest kwestia autonomii badań
humanistycznych. Ile trzeba katolikom mówić, że nauka jest własnym
kościołem, gdzie obowiązuyje falsyfikacja wszystkiego?

--
????
???

22. Data: 2013-09-17 12:41:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> [...]

prawa wkraczać w świątynie nauki i sztuki. To jest kwestia autonomii badań
humanistycznych. Ile trzeba katolikom mówić, że nauka jest własnym
kościołem, gdzie obowiązuje falsyfikacja wszystkiego?

--
????
???

23. Data: 2013-09-17 16:35:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Sep 2013 00:02:58 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> A co mnie to... globik, ja mam katoli gdzieś tam.

Nie obrazisz się zatem, że "katole" Ci się zrewanżują tym samym?

24. Data: 2013-09-17 19:19:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie obrazisz się zatem, że "katole" Ci się zrewanżują tym samym?

Mówiłem o indeferentyzmie w stosunku do kafflików w sprawach ich religii,
nie jako osoby cywilne.

--
????
???

mordowanie w boże ciało
To się zaczyna po cichu...
Jakubie Krzewicki- miej nadzieję
Szkoooooda...
Ciekawe ile raze jeszcze będe takie niusy czytał?