Kołnierzyki z frywolitek

1. Data: 2005-01-20 14:49:35

Temat: Kołnierzyki z frywolitek
Od: "beluczak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo poszukuję wzorów na kołnierzyki z frywolitek. Są takie
sliczne. Mam jeden wycięty z gazety jeszcze przez moją prababcię i jest
piękny, ale szukam jeszcze innych. Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Zarazem chciałabym bardzo podziękować tym, co mi wcześniej pomogli przy czym
innym, ale akurat dostałam tyle roboty do zrobienbia, że dopiero dzis
usiadłam do komputera.
beluczak

1. Data: 2005-01-26 09:21:13

Temat: Re: Kołnierzyki z frywolitek
Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Moich Robótkach nr4 2004 znajdziesz dwa piękne kołnierzyki.Pozdrawiam.Mat

1. Data: 2005-01-26 13:02:24

Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znasz stronke p.Jana Stawasza ze Slupska? Nie ma tam schematow ale jesli
masz juz jakies doswiadczenie to jego wzory na pewno Cie
zainspiruja.Pozdrowionka.
http://www.frywolitka.slupsk.pl

[szydelko] wzorki z rosyjskiej gazetki
Jeszcze raz - sukienki dla dziewczynek koniecznie na szydełku!!!
Diddl szydełkiem
pusiak
Do Moniki