Kolonoskopia i fortrans

1. Data: 2005-08-04 19:38:40

Temat: Kolonoskopia i fortrans
Od: Konrad Garus <k...@g...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

powoli przygotowuję się do badania kolonoskopowego. O samym badaniu już
to i owo przeczytałem (wygląda na ciekawe), mam tylko jedno dodatkowe
pytanie.

Jako środek przeczyszczający mam przepisany fortrans, który mam wziąć
dzień przed badaniem i rano w dniu badania. Pytanie jest takie: na ile
intensywnie on działa? Wieczorem wypiję pierwszą dawkę, rano przed
badaniem następną (badanie mam o 16:30) - ale czy działanie tego środka
będzie na tyle łagodne, że da się przesiedzieć 6 godzin w pracy?
Oczywiście mam możliwość wyjścia do toalety, ale w pracy wypada być, a
przy okazji dobrze by było jednak chwilę posiedzieć przy biurku, a nie
tylko w ubikacji.

Dziękuję i pozdrawiam.

--
k.
konrad dot garus at gazeta dot pl

2. Data: 2005-08-05 05:10:53

Temat: Re: Kolonoskopia i fortrans
Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Garus wrote:

> [...]
> Oczywiście mam możliwość wyjścia do toalety, ale w pracy wypada być, a
> przy okazji dobrze by było jednak chwilę posiedzieć przy biurku, a nie

Nie wiem czy dobrze rozlozyli Tobie dawki, moja mama przed badaniem
musiala fortrans pic caly dzien w odstepach co dwie godziny po 1 litrze
:( niestety raz to nie dalo efektu i musiala czynosc powtorzyc pare dni
pozniej (byla za slabo "przygotowana" do kolo.
w tym dniu do pila fortrans niestety musiala byc w domu bo inaczej sie
nie dalo... ale to tez chyba zalezy od organizmu czlowieka.

Powodzenia i pozytywnych wynikow :)

--
* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie

3. Data: 2005-08-05 06:12:43

Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście mam możliwość wyjścia do toalety, ale w pracy wypada być, a
> przy okazji dobrze by było jednak chwilę posiedzieć przy biurku, a nie

Ja Fortrans zacząłem pić po południu w dniu poprzedzającym badanie. Po ok. 6
godzinach zaczęła się jazda, która trwała również następnego dnia rano.
Nie polecam iść do pracy - można naprawdę wywołać zdziwienie kolegów. Ja
poprosiłem o zwolnienie i dostałem bez problemu.

No i uwaga: Fortrans robi się przeraźliwie niedobry po 10 szklance - polecam
osładzanie smaku sokiem z cytryny.

Boa.

4. Data: 2005-08-05 10:31:34

Od: Dilbercik <D...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

a ja i tak polecam lewatywe...

Michal

5. Data: 2005-08-05 11:03:42

Od: Konrad Garus <k...@g...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dilbercik wrote:
> a ja i tak polecam lewatywe...

Być może bardzo chętnie. Problem w tym, że dostałem fortrans i tylko
fortrans, więc nie bardzo mam wyjście.

6. Data: 2005-08-05 11:25:52

Od: Dilbercik <D...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

ja dostalem takie inne nie fortrans a takie czekoladowe
ale wieczorem i o 6 rano i tak lewatywa

Michal

danazol
Mrowienie - połowa dłoni...problem
Specjalne programy dla chorych na raka...
Hemoroidy.
Ból prawego oka u dziecka