Kolorowe Krasnoludki

1. Data: 2007-10-18 17:37:42

Temat: Kolorowe Krasnoludki
Od: xuesheng <p...@e...fi> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

To znowu ja - ojciec programista. Napisałem w wolnych chwilach
programik, który generuje dla dziecka labirynty "wielowymiarowe".
Można sobie ściągnąć, za darmo, zapraszam:
http://xuesheng.w.interia.pl/kolorowe_krasnoludki_pl
.html . Mojej
latorośli się podobało (4.5 roku). Trzeba ściągnąć obrazek z opisem i
wydrukować (uwaga na kodowanie UTF8). Takie łamigłówki wydają mi się
pożyteczne, nie zawierają przemocy, nie są trywialne, dziecko nie
siedzi przed komputerem itd. Zabawa wymaga pomocy rodzica (trzeba
umieć czytać).

Pozdrawiam,
Paweł Biernacki

2. Data: 2007-10-18 18:13:26

Temat: Re: Kolorowe Krasnoludki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xuesheng" <p...@e...fi> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> pożyteczne, nie zawierają przemocy, nie są trywialne, dziecko nie
> siedzi przed komputerem itd. Zabawa wymaga pomocy rodzica (trzeba

Wymagać od rodziców umiejętności czytania - okrutne ;-)

Qra

3. Data: 2007-10-18 20:28:10

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.10.2007, o godzinie 19.37.42, na pl.soc.dzieci.starsze, xuesheng
napisał(a):

> [...]
> pożyteczne, nie zawierają przemocy, nie są trywialne, dziecko nie
> siedzi przed komputerem itd. Zabawa wymaga pomocy rodzica (trzeba

Zrób wersję B/W to pogadamy... :) Nie mam kolorowej drukarki...
Nikomu nie dogodzisz. :)

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2007-10-18 21:18:25

Od: Marcin Drewniak <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Biernacki:
> To znowu ja - ojciec programista. Napisałem w wolnych chwilach
> programik, który generuje dla dziecka labirynty "wielowymiarowe".

Mi się pomysł podoba - druknę córci na czwarte urodzinki w 2009,
a wcześniej może przetestuję na innym znajomym dziecku :)

Dzięki i pozdrowienia z Polski,
Marcin

romb
inna metoda nauki?