Kolorowe soczewki kontaktowe?

1. Data: 2003-02-03 10:55:40

Temat: Kolorowe soczewki kontaktowe?
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ile kosztuje para soczewek korygujących, barwionych? Domyślam się, że cena
zależy od "czasu przydatności do użycia", chętnie poznam wszystkie szczegóły.
Czy są jakieś "granice technologiczne", tzn. czy dla oczu piwnych zawsze da się
uzyskać lazurowy błękit, czy jednak brąz będzie przebijał? Czy do tego cuda
stosuje się jakieś specjalne płyny pielęgnacyjne, czy takie jak dla zwykłych
soczewek?

No i przede wszystkim: czy soczewki barwione w jakikolwiek sposób zaburzają
widzenie, np. przy bardzo rozrzeszonych źrenicach?

--
Pozdr

L.

1. Data: 2003-02-03 11:13:55

Temat: Re: Kolorowe soczewki kontaktowe?
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:

> [...]
>
> No i przede wszystkim: czy soczewki barwione w jakikolwiek sposób zaburzają
> widzenie, np. przy bardzo rozrzeszonych źrenicach?

soczewki kolorowe kosztuja ok 99 zl - para, miesieczne.
reszte lepiej, jesli wytlumaczy Ci okulista.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-02-03 11:46:25

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:
> ile kosztuje para soczewek korygujących, barwionych? Domyślam się, że
> cena zależy od "czasu przydatności do użycia", chętnie poznam

Miesieczne kosztuja okolo 100 pln, oczywiscie wyjmowane na noc.

> wszystkie szczegóły. Czy są jakieś "granice technologiczne", tzn. czy
> dla oczu piwnych zawsze da się uzyskać lazurowy błękit, czy jednak
> brąz będzie przebijał?

Da sie oczywiscie. Mam prawie czarne oczy i blekitne soczewki i oczy sa
niebieskie.

> Czy do tego cuda stosuje się jakieś specjalne
> płyny pielęgnacyjne, czy takie jak dla zwykłych soczewek?

Zwykle plyny, jak do zwyklych soczewek.

> No i przede wszystkim: czy soczewki barwione w jakikolwiek sposób
> zaburzają widzenie, np. przy bardzo rozrzeszonych źrenicach?

Niestety te ktore zmieniaja calkowicie wyglad/kolor zrenicy, przeszkadzaja.
Przy rozszerzonej zrenicy obraz jest zamglony.

--
star

1. Data: 2003-02-03 12:22:53

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Da sie oczywiscie. Mam prawie czarne oczy i blekitne soczewki i oczy sa
> niebieskie.

bardzo mnie to zainteresowało. możesz napisać, jakiej firmy to są soczewki i
gdzie je kupiłaś? ja przymierzałam johnson&johnson, bardzo chciałam mieć
zielone, ale na moich ciemnobrązowych oczach kolor się zrobił jakiś taki
sraczkowy i zupełnie nieciekawy. teoretycznie to były soczewki kryjące, a
nie pogłębiające kolor. z

1. Data: 2003-02-03 14:47:17

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

zosia wrote:
> [...]
> zrobił jakiś taki sraczkowy i zupełnie nieciekawy. teoretycznie to
> były soczewki kryjące, a nie pogłębiające kolor. z

Ja nosze Fresh Looki Colors firmy Ciba Vision. Takie calkowicie zmieniajace
kolor.
Kupilam oczywiscie u optyka;)

--
star