Kolory zycia.

1. Data: 2000-07-08 20:53:31

Temat: Re: Kolory zycia.
Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

KY21 <k...@f...of.pl> wrote in message
news:INA95.30728$Qw1.737383@news.tpnet.pl...
> Czy wiecie jak pokolorowac sobie szare, nudne bezsensowne zycie,
> przepelnione frustracjami ?
>
> ky21

Witam!
Polecam kolor czarny, do tego delikatne czerwone pentagramiki. Ew. dla mniej
uduchowionych rozowy w zielone ciapki.
Teraz odrobine powazniej zeby wszyscy nie pomysleli o mnie ze jestem jakis
kloc bez odrobiny wrazliwosci na cierpienie ludzkie (bo co by to bylo...).
Rozumiem ze napisales tutaj poniewaz chcial bys zeby ludzie ci troche
powspolczuli, zapytali: "a co ci sie biedaczku stalo... no wytrzyj juz nosek
i opowiadaj". Oczywiscie dobre duchy tej listy odpisza ci :"stary nie martw
sie jakos to bedzie, uszy do gory", przez co sami sie troche dowartoscioja.
Tak naprawde to zamiast napisac list na pl sci psychologia powinienes
zlokalizowac co jest nie tak i to poprostu zmienic. Oczywiscie to jest duzo
bardziej meczace niz napisanie listu, wiec moze poczekaj, posmuc sie jeszcze
a noz przyjdzie walec i wyrowna?

Pozdrawiam
Michal Kepinski
c...@b...com

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-07-08 20:56:10

Temat: Re: Re: Kolory zycia.
Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

{leh} <l...@C...z.pl.invalid> wrote in message >
> Tez, ale nie o to chodzilo.
> Oczywiscie jest to cytat z piosenki. Ale skad to sie wzielo w piosence.
>

> Pozdrawiam, Leh.

Witam!
Bo na czerwono juz bylo i ludzie liczyli na odmiane?

Pozdrawiam
Michal Kepinski
c...@b...com

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-07-08 21:42:48

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moncia napisał(a) w wiadomości: <8k7jlc$4tr$1@zeus.man.szczecin.pl>...

>pacooh napisał(a) w wiadomości: <396750d0$1@news.vogel.pl>...
>Idź
>

>Albo przejdz sie do hospicjum - nabierzesz dystansu do swych problemow.
>
>Moncia

Jesteś pewna, że właśnie tak będzie? Nabierze dystansu?
A skąd znasz reakcje jego psychiki na takie właśnie okoliczności
hospicjalne?
Kontrowersyjna sugestia...

st.b.

1. Data: 2000-07-08 21:50:59

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Beep. Error. Zgaduj dalej.
>

>Pozdrawiam, Leh.

Oczekujesz, że ktoś ci podpowie czy sam już wiesz?
Zresztą, dlaczego nie? Właściwie - fajna zabawa. Stawiam na niebo i chleb.
Niebieski - niebo, życie duchowe, wewnetrzne sfera uczuć, jakie by nie były.
żólty - zólte, dojrzałe zboże, chleb, strona egzystencjalna życia,
materialna.
Obydwa te kolory potraktowane osobno nie obejmują przyszłości, przyszłej
niewiadomej oczekiwanej lub nieoczekiwanej.
Po zmieszaniu obydwie barwy dają kolor zielony - i to jest kolor nadziei
(napewno) czyli przyszłości, naszych oczekiwań.
Podoba ci się taka interpretacja kolorow w piosence?

st. b.

1. Data: 2000-07-08 22:01:14

Temat: Re: Odp: Kolory zycia.
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Jul 2000, {leh} wrote:

> Wiec chodz, pomaluj mu swiat, na zolto i na niebiesko... ;)
> Zagadka - dlaczego wlanie na te barwy ?

Bo to kolory wdzianka Wertera ;)

1. Data: 2000-07-09 00:01:31

Od: "Misha" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej na różowo
a tak na serio, każde życie
ma sens nawet nudne
Każdy cię pocieszy
ale zrozumie ten kto się
znajdzie w twojej sytuacji.
(a szary to też kolor Hi Hi)

pocieszający misha

Użytkownik KY21 <k...@f...of.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:INA95.30728$Q...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-09 01:30:39

Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jul 2000 19:07:02 +0200, {leh} <l...@C...z.pl.invalid>
napisał:

>Wiec chodz, pomaluj mu swiat, na zolto i na niebiesko... ;)
>Zagadka - dlaczego wlanie na te barwy ?

To akurat jest proste. Aby się rymowało z " malowana Twoją kreską (czy
kredką?)". Nie pamiętam dokładnie...

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

1. Data: 2000-07-09 08:40:48

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KY21" <k...@f...of.pl> napisał w wiadomości
> Czy wiecie jak pokolorowac sobie szare, nudne bezsensowne zycie,
> przepelnione frustracjami ?

Powinienes poczytac sobie ksiazki o II wojnie swiatowej. Moze wtedy docenisz
jak ci jest dobrze i przestaniesz marudzic.
Polecam "Opowiadania" Borowskiego, "Medaliony" Nalkowskiej i "Archipelag
Gulag" Solzenicyna.

1. Data: 2000-07-09 09:06:00

Temat: Odp: Odp: Kolory zycia.
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KY21 <k...@f...of.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:TnK95.32366$Q...@n...tpnet.pl...
> Dlaatego, ze to sa kolory nadziei. A co wtedy jesli nie ma nadziei ?
Dopiro po zmieszaniu tych kolorow wychodzi kolor zielony ktory, jest kolorem
nadziei.
:))
Pozdr. Val

1. Data: 2000-07-09 12:11:39

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Stefan napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>Jesteś pewna, że właśnie tak będzie? Nabierze dystansu?
>A skąd znasz reakcje jego psychiki na takie właśnie okoliczności
>hospicjalne?
>Kontrowersyjna sugestia...

Nie jestem pewna. Jak sam napisales, jest to tylko sugestia. Ale zeby taka
kontrowersyjna?

Pozdrawiam
Moncia

nowa lista dyskusyjna - prześlij tą informacje osobom zainteresowanym
Rozstania ciąg dalszy...
Co to za grupa?
Jesli piszesz ciekawe teksty: psychologia w biznesie
ksiazki za friko