Co to za grupa?

1. Data: 2000-07-07 12:49:23

Temat: Re: Co to za grupa?
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jul 2000, Dark wrote:

> Chyba nie.
> To kółko towarzyskie!!!

Oczywiscie. I co nam teraz zrobisz?

1. Data: 2000-07-07 12:50:55

Temat: Co to za grupa?
Od: "Dark" <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, czy to jest: pl.sci.psychologia?
Chyba nie.
To kółko towarzyskie!!!

Dark

1. Data: 2000-07-07 13:04:34

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dark wrote in message <5...@a...pl>...
>Przepraszam, czy to jest: pl.sci.psychologia?
>Chyba nie.
>To kółko towarzyskie!!!

Swietnie bo w kolku towarzyskim mozna sie wygadac i uslyszec male co nieco,
jak mawial mis o bardzo malym rozumku. Zapraszamy :-)

Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-07 13:04:44

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

Dark napisał(a) w wiadomości: <5...@a...pl>...
>Przepraszam, czy to jest: pl.sci.psychologia?
>Chyba nie.
>To kółko towarzyskie!!!

To jest najfaniejsza grupa swiata :)

1. Data: 2000-07-07 13:26:37

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dark wrote in message <5...@a...pl>...
>Przepraszam, czy to jest: pl.sci.psychologia?
>Chyba nie.
>To kółko towarzyskie!!!
>
>Dark

Nie wierz w ani jedno slowo! Ratuj sie poki jeszcze mozesz!
To harpie i zoombie! Dasz sie zlapac to zywy z tego nie wyjdziesz!!!
:]]]]]
Eliot

1. Data: 2000-07-07 13:55:19

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

eliot wrote in message <8k4lh8$jat$1@h1.uw.edu.pl>...
>Nie wierz w ani jedno slowo! Ratuj sie poki jeszcze mozesz!
>To harpie i zoombie! Dasz sie zlapac to zywy z tego nie wyjdziesz!!!
>:]]]]]

A ty Tu w charakterze ektoplazmy piszesz? ;) Co Ty masz za przykre
doswiadczenia Eliocie...... :]]

Jak najbardziej cielesna
Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-07-07 14:11:26

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dark wrote:

> Przepraszam, czy to jest: pl.sci.psychologia?

Skadze znowu ?

> Chyba nie.

Slusznie.

> To kółko towarzyskie!!!

Pudlo!
Zgaduj dalej...:-P

--
Dariusz Laskowski DrYazzgod: To napisalem ja, DrYazzgod
Gdansk Wrzeszcz Smutny Windziarz.

1. Data: 2000-07-07 14:20:24

Od: b-Art <b...@b...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odniosłem wrażenie, że to elektroniczna wersja Bravo Girl.
Ale jak widać takie tematy sš wcišż popularne.
Nikomu to nie szkodzi, więc niech tam sobie się żalš... Co tam!

b-Art

1. Data: 2000-07-07 14:26:16

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska wrote in message <8k4n74$k0l$1@h1.uw.edu.pl>...

>A ty Tu w charakterze ektoplazmy piszesz? ;) Co Ty masz za przykre
>doswiadczenia Eliocie...... :]]
>
>Jak najbardziej cielesna
>Marlena

Majenko! To ty nie wiedzialas! Jestes tylko cialkiem eteryczmym! Fakt, ze
przepieknym...
Ale ja tego faceta ostrzegam z dobrego serca. Jak sie za niego wezmiecie np.
z Ninka to zostana tylko ogryzione kosteczki i bedzie pozniej straszyl
spokojnych ludzi...
Sam to juz kiedys przezylem (a raczej nie przezylem) i obecnie jestem :-[
Co ponoc (wg. magazynu WWW) oznacza, ze jestem wampirem!

Eliot
Rowniez w postaci eterycznego jestestwa.

1. Data: 2000-07-07 14:31:18

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

eliot wrote in message <8k4p15$kva$1@h1.uw.edu.pl>...

>Majenko! To ty nie wiedzialas! Jestes tylko cialkiem eteryczmym! Fakt, ze
>przepieknym...

Ooooooooo??????????? Teraz to sie podlizujesz :))

>Ale ja tego faceta ostrzegam z dobrego serca. Jak sie za niego wezmiecie
np.
>z Ninka to zostana tylko ogryzione kosteczki i bedzie pozniej straszyl
>spokojnych ludzi...

Ty nie badz taki dobry samarytanin :)) Ninka to tylko kosze kopie i to tez
nie zawsze ;))

>Sam to juz kiedys przezylem (a raczej nie przezylem) i obecnie jestem :-[
>Co ponoc (wg. magazynu WWW) oznacza, ze jestem wampirem!

To ja od dzis nosze golf, zakladam lancuch czosnku i z krzyzem w dloni bede
Cie pedzic, jakby co to jeszcze osikowy kolek wbije w serducho ;)))

Marlena opancerzona przeciw wampirycznie ;))

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

Jesli piszesz ciekawe teksty: psychologia w biznesie
ksiazki za friko
Problem...
smierc
pomocy