Komary /HELP!!!

1. Data: 2001-05-27 21:02:48

Temat: Komary /HELP!!!
Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Poszukuje wszelkich srodkow odstraszajacych komary i te natretne muszki. Mam
chyba krew, ktora im wyjatkowo smakuje... :(((
Co polecacie ??? OFF jest malo skuteczny.
Temat dotyczy chyba wielu z grupowiczow - licze wiec na wieeeelka dyskusje.
:))

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2001-05-27 21:05:16

Temat: Re: Komary /HELP!!!
Od: "Alberich" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co polecacie ??? OFF jest malo skuteczny.
> Temat dotyczy chyba wielu z grupowiczow - licze wiec na wieeeelka
Mi tam muszki nie przeszkadzaja... a co do komarow, potraktuj to jako
"naturalna" akupunkture :P

3. Data: 2001-05-27 21:20:11

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alberich" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mi tam muszki nie przeszkadzaja... a co do komarow, potraktuj to jako
> "naturalna" akupunkture :P

Nie mam az tak silnej autosugestii... :))))))))

Pozdro
Negatyw

4. Data: 2001-05-28 11:02:41

Temat: Odp: Komary /HELP!!!
Od: "styro" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomaga zapach waniliowy, ktory jest dodawany do ciast i mozna go kupis w
sklepie. Trzeba sie tym posmarowac.
Mnie pomaga, chociaz tak bardzo mnie nie gryza,.

styro

5. Data: 2001-05-28 13:30:05

Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Negatyw" <n...@p...pl> nakibordził(a):

>Co polecacie ??? OFF jest malo skuteczny.

O! A na mnie działa :o))
I to niemal w 100% odstrasza komary itd. :o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
k...@l...umcs.lublin.pl

6. Data: 2001-05-28 13:38:56

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "styro" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pomaga zapach waniliowy, ktory jest dodawany do ciast i mozna go kupis w
> sklepie. Trzeba sie tym posmarowac.
> Mnie pomaga, chociaz tak bardzo mnie nie gryza,.

Wiesz... slyszalem dzisiaj od kumpli z pracy, ze to fantastycznie chroni
przed muszkami. Przed komarami tez ???
Sprawdzales to na sobie ??? :))))

Pozdro
Negatyw

7. Data: 2001-05-28 18:30:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw napisał(a):

> [...]
> Co polecacie ??? OFF jest malo skuteczny.
> Temat dotyczy chyba wielu z grupowiczow - licze wiec na wieeeelka dyskusje.

Jesteś kobietą, czy mężczyzną?
Polecam zapach waniliowy do ciasta...Muszki się będą trzymały od Ciebie z
daleka...Jak jest z komarami, to już nie pamiętam.
Nie cierpię zapachu waniliowego ( chyba, że w cieście), ale jak się tym
posmarowałam, to miałam wreszcie spokój :-)

--
Pozdrawiam, Kaja
" Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi

8. Data: 2001-05-29 10:04:10

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw wrote:

> Co polecacie ??? OFF jest malo skuteczny.

Wypróbowałam wanilię, OFF, wit. B,i jakos nadal jestem smaczna. Mi
pomaga tylko AUTAN.

Katarzyna

9. Data: 2001-05-29 10:31:27

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

autan i off to w zasadzie to samo ;)))

pzdr

darek

10. Data: 2001-05-31 02:16:21

Od: "Radek" <r...@i...ca> szukaj wiadomości tego autora

OFF i podobne srodki komercjalne zawieraja DEET, ktory ponoc ma dzialanie
rakotworcze.
Bardzo natomiast skuteczny jest krem z citronella - ladny zapach, naturalne
skladniki. Dziala zniechecajaco nawet na tropikalne komary (wyprobowalem).
Radek.

Screeninig genetyczny - pytanie do Cienia
NOWY www.poradnikmedyczny.pl JUZ JEST
Czy tradzik pochodzi od tradu ( tradzik = maly trad ? )
farbowanie wlosow
Jaki jest dobry lek na trądzik?