Komercyjny a komercjalny

1. Data: 2005-03-20 15:53:33

Temat: Komercyjny a komercjalny
Od: Q <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czym sie roznia(znaczeniowo) przymiotniki wymienione w temacie?

--
/Q/

2. Data: 2005-03-20 19:12:35

Temat: Re: Komercyjny a komercjalny
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 20-03-05 Q <q...@p...onet.pl> scribsit:

> Czym sie roznia(znaczeniowo) przymiotniki wymienione w temacie?

Słownik Języka Polskiego twierdzi, że niczym się nie różnią. Następnym razem
podobne pytania zadawaj na właściwej grupie (pl.hum.polszczyzna).
--
Jacek Skowroński

3. Data: 2005-03-21 05:57:20

Od: Q <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Skowroński napisał(a):
> Die 20-03-05 Q <q...@p...onet.pl> scribsit:

> Następnym razem
> podobne pytania zadawaj na właściwej grupie (pl.hum.polszczyzna).

Dobra, nie mogłem znaleźć odpowiedniej grupy.

--
/Q/

Program edukacyjny "Forum Przedsiębiorczych" - Wrocław
Zabawy
Pensja nauczyciela dyplomowanego.
DOKTORAT po sredniej 3,69
róznica wieku