Program edukacyjny "Forum Przedsiębiorczych" - Wrocław

1. Data: 2005-03-20 10:04:27

Temat: Program edukacyjny "Forum Przedsiębiorczych" - Wrocław
Od: " " <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na terenie Wrocławia ropoczęło swoją działalność "Forum Przedsiębiorczych".
Jest to program edukacyjny, z założenia niekomercyjny, prowadzony przez
Stworzyszenie Pro Publico Bono (pozarządową organizację non-profit). Celem
programu jest m.in promocja przedsiębiorczości rozumianej jako aktywność w
otaczającym świecie, oraz zwiększenie dostępności alternatywnych form edukacji
dla uczniów. Program ten jest adresowany do uczniów szkół średnich z terenu
gminy Wrocław; w przyszłości mam nadzieję, że obejmie on także inne miasta.

Program ten to spontaniczne działanie edukacyjne za pomocą internetu -
obejmuje dwa bloki społeczno-polityczny i społeczno gospodarczy. Mamy
nadzieję, ze z biegiem czasu obejmie on jak największą ilośc osób.
Uczestnictwo w programie nic nie kosztuje - nie jest to program komercyjny.

Osoby zainteresowane programem zapraszam na stronę:
http://student.propublicobono.org

2. Data: 2005-03-20 11:00:11

Od: "Warcisław Machura" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadzieję, ze z biegiem czasu obejmie on jak największą ilośc osób.
> Uczestnictwo w programie nic nie kosztuje - nie jest to program

Wspanialy program. Maksymalnie utrudnia zycie tym, ktorzy chca wziac w nim
udzial.
Oprocz hasla zada jednorazowego lucza, ktory powinienem otrzymac, choc go
nie otrzymalem i nie wiedaomo jak mam otrzymac.
Chyba w ten sposob chca przygotowac uczestnikow do urzedniczej mitregi
towarzyszacej prowadzeniu firmy.

Warcisław Machura

3. Data: 2005-03-23 11:20:01

Temat: Re: Program edukacyjny
Od: " " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warcisław Machura <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nie otrzymalem i nie wiedaomo jak mam otrzymac.
> Chyba w ten sposob chca przygotowac uczestnikow do urzedniczej mitregi

Klucz można otrzymać od osoby, do której kieruje hyperlink na stronie bloku
edukacyjnego.
Poruszanie się po stronie nie jest trudne. Wystarczy uważnie czytać
wszystkie informacje jakie się pojawiają.
Pozdrawiam i w razie problemów proszę o kontakt na mój adres e-mail:
leiah@<nospam>o2.pl (poczta oczywiście na adres bez <nospam> :-))

Zabawy
Pensja nauczyciela dyplomowanego.
DOKTORAT po sredniej 3,69
róznica wieku
After Life, the 4 seasons of Steatham Cemetery by Jonathan Clark - dzial Warte obejrzenia - serwis informacyjny FOTOrama