Komórki macierzyste

1. Data: 2005-10-21 12:36:29

Temat: Komórki macierzyste
Od: "Andrzej" <2...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o tym sądzicie ???

Pozdrawiam
Andrzej

www.stemcells.pl
Ośrodek Leczenia Komórkami Macierzystymi
To szansa na zdrowie i życie dla wielu ludzi. Sprawdź

2. Data: 2005-10-21 13:10:22

Temat: Re: Komórki macierzyste
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał:

> Co o tym sądzicie ???
> Ośrodek Leczenia Komórkami Macierzystymi
> To szansa na zdrowie i życie dla wielu ludzi. Sprawdź
Wszedłem na stronę i zobaczyłem takie rzeczy:

Niespecyficzny wrzód kolit i choroba Krona

albo:

hipoplazja tymusa ( syndrom DiDzorzi), ataksja teleangiektaza ( syndrom
Luo-Bar), syndrom Wiskotta-Olbruca

Jeśli jakość oferowanych usług leczniczych choćby z grubsza przypomina
jakość tłumaczenia .....

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

3. Data: 2005-10-21 20:57:31

Od: "Andrzej" <2...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w takim razie podpowiedz co to znaczy
Andrzej

4. Data: 2005-10-21 21:25:12

Od: "Andrzej" <2...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja znam przypadki gdzie to dało bardzo dobre rezultaty
Moji sąsiedzi żeby daleko nie szukać
Andrzej

5. Data: 2005-10-22 08:22:30

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <2...@v...pl> napisał w wiadomości
> A w takim razie podpowiedz co to znaczy
> Andrzej

To znaczy, że autorzy nie wiedzą, o czym piszą. A to może źle świadczyć o
ich kompetencjach.
O.

6. Data: 2005-10-24 07:00:08

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał:
> A w takim razie podpowiedz co to znaczy

Widzisz, gdy na płocie zobaczysz kartkę z zeszytu i na niej nabazgrane
'Mercedesy z niemiedz, ceny chórtowe alle szwartz' to chyba nie łapiesz od
razu za telefon, żeby dowiedzieć się o dostępne wyposażenie dodatkowe...

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

7. Data: 2005-10-24 15:03:08

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:a0l8bhvyp1o7$.cq8k6jcfnxrj.dlg@40tude.net...

> [...]
łapiesz od
> razu za telefon, żeby dowiedzieć się o dostępne wyposażenie

dlaczego nie?? wtedy od razu lapie za telefon i pytam o adres, zeby w
koncu sie dowiedziec gdzie stoi ta klatka ze stokrotka ;-)

--
pozdro
ape

Kolejny raz - Ptasia grypa - Jak to jest z jajkami ?
Balsam Szostakowskiego Wa-wa
odcisk na stopie-model-jak się tego pozbyć
Roaccutan (Izotek)
jak sie pozbyć zaskórniaków??