Komputerowe malownie paznokci - odlot

1. Data: 2003-10-28 21:21:10

Temat: Re: Komputerowe malownie paznokci - odlot
Od: "Madrin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...home.net.pl...
> od polowy listopada. Jak chcecie to moge dac linka do pdfa

poprosze :)
z gory dziekuje :)

Madrin

1. Data: 2003-10-28 21:53:12

Od: "Joasia" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje linka wiekszy ok.300k
http://hot-dog.com.pl/hot-dog/nailart/nail1.pdf
lub mniejszy ok 140k http://hot-dog.com.pl/hot-dog/nailart/nail.pdf

Do naty - Nie jet to wydruk na kalkomanii.
Technologia druku - rodzaj drukarki atramentowej. Wydruk robiony jest od
razu
na paznokciu. Najpierw wykonywany jest standardowy manicure,
pozniej paznokiec malowany jest lakierem bazowym, następnie nanoszany jest
lakier w kolorze "tła" (np. bialy, czerwony itp). Po tym nakladany jest
specjalny lakier
przystosowany do przyjmowania nadtuku atramentowego. Po jego wyschnieciu
reka jest umieszczana w specjalney "trzymaczu" i wkladana do maszyny.
Ma ona kamere i wybrane obrazki automatycznie dopasowuja swoj rozmiar
do wymiary paznokci (na kazdym moze byc inny obrazek). Nastepuje wydruk w
drukarce. Po wyschnieciu nakladany jest lakier zabezpieczajacy. Efekt jest
taki
jak zdjecie z drukarki atramentowej w trybie foto na porzadnym papierze.

Na tych pdf-ach sa namiary na dystrybutora - ale prosili aby raczej tego nie
puszczac publicznie (z jakis swoich powodow). Maja mi przyslac informacje o
salonie to dam znac.

1. Data: 2003-10-28 22:07:49

Temat: [OT] Do nowej Joasi
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czesc.
> Bylam wczoraj na pokazie maszyny do malowania paznokci.
> Zupelny odjazd. Mozna miec na paznokciu wszystko co sie
> chce np. zdjecie.
>
> Niestety nie demonstrowali na widzach, a tylko na
> hostessach. Podobno w Wa-wie pierwszy salon ma dzialac
> od polowy listopada. Jak chcecie to moge dac linka do pdfa
> z kilkoma zdjeciami (dostalam na cd, ale niestety dosc duze
> ok 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

Joasiu czy mozesz zmienic sobie nicka? Chyba ja jestem dluzej na grupie.
Joasia

1. Data: 2003-10-28 22:11:55

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do naty - Nie jet to wydruk na kalkomanii.

napisalam, ze podobnie wyglada. widzialam w telewizji, program prosto z
japonii;)

Najpierw wykonywany jest standardowy manicure,

ale automat chyba tego manikiuru nie robi? :P

> [...]
> taki
> jak zdjecie z drukarki atramentowej w trybie foto na porzadnym papierze.

no nie wiem, mi sie to nie podoba. byc moze to wyglada slicznie, ale to co
ja widzialam nie powalilo mnie na kolana.chociaz jesli pojawii sie to u nas
to chetnie przetestuje, bo moze efekt bedzie zupelnie inny niz mysle
(ciekawe jak to bedzie stalo cenowo?).

a czy to nie jest przypadkiem to samo co airbrush (bo jesli tak to moze byc
calkiem spoko)?

pozdrawiam serdecznie

nati

1. Data: 2003-10-28 22:36:43

Temat: Re: [OT] Do nowej Joasi
Od: "Joasia__1" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <@@j...@S...wp.pl@@> łaskaw był napisać w
300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

> Joasiu czy mozesz zmienic sobie nicka? Chyba ja jestem dluzej na grupie.
> Joasia

Oczywiscie dodam __1 ok?

1. Data: 2003-10-29 06:23:20

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaje linka wiekszy ok.300k
> http://hot-dog.com.pl/hot-dog/nailart/nail1.pdf
> lub mniejszy ok 140k http://hot-dog.com.pl/hot-dog/nailart/nail.pdf

kurcze mi się nie otwiera ;-(

Kamila

1. Data: 2003-10-29 06:31:56

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kamila <l...@u...pl> napisał(a) w wiadomości

> kurcze mi się nie otwiera ;-(

Linki są OK, przed chwilą sprawdzałem. Może masz starą wersję Acrobata?

Btw. malowanie na paznokciach Ostatniej Wieczerzy, to chyba przesada. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl

1. Data: 2003-10-29 06:45:41

Od: "Piotrus" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:
> Użytkownik "Joasia" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

Mojej zonie tez się nie otwiera, ale znalazłem to inaczej

Domena hot-dog.com.pl ma nieprawidłową delegacje.
Ale na ten sam serwer kieruje digiland.com.pl

czyli:

http://www.digiland.com.pl/hot-dog/nailart/nail1.pdf
http://www.digiland.com.pl/hot-dog/nailart/nail.pdf

Nie piszcie na adres z nagłowka. to spamtrap

--

Pozdrawiam Piotrus
Modelarstwo Lotnicze RC

1. Data: 2003-10-29 06:50:59

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.digiland.com.pl/hot-dog/nailart/nail.pdf
>
> Nie piszcie na adres z nagłowka. to spamtrap

ooo super teraz ładnie sie otwiera
no musze powiedziec niezle te "rysunki", ciekawe ile to bedzie kosztowalo
(mam na mysli oczywiscie wykonanie na pazurku)

Kamila ;-)

1. Data: 2003-10-29 08:34:05

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia__1" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Joasia <@@j...@S...wp.pl@@> łaskaw był napisać w
> 300k). Ciekawe ile to bedzie kosztowac :)

> Oczywiscie dodam __1 ok?

Dzieki i juz jestesmy rozroznialne :)))
Pozdrawiam
Joasia