Komunikat dla ludnosci tubylczej

1. Data: 2010-05-07 12:25:09

Temat: Komunikat dla ludnosci tubylczej
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z teoriami spiskowymi,
prokuratura informuje:

- szum szkodzi na uszy! Poniewaz nagrania skrzynek sa zaszumione, nie mozemy
zniszczyc sluchu obywatelom. Nagraniaz zostana udostepione dopiero wtedy gdy
szum z tasm zniknie calkowicie, na skutek rozmagensowania.

- cyt: "Intencją strony rosyjskiej i polskiej jest dążenie do maksymalnej
jawności śledztwa - podkreślił prokurator generalny." W zwiazku z tym
wszystkie materialy pozostana jak dotychczas - utajnione.

- cyt. "Rosjanie zapewnili, iż niezwłocznie przekażą Polsce ok. 500 kart
dokumentów z prowadzonego przez siebie śledztwa.". Czyste kartki zostana
zdeponowane w sejfie.

Obywatelu! Apel
Dementuj i zglaszaj wladzy obsesje spiskowe!
Sluchaj tylko niezaleznych prokuratorow wojskowych oraz KGB.

== Koniec komunikatu. Wracamy do pracy ==

2. Data: 2010-05-07 12:26:06

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

ref:
http://www.tvn24.pl/-1,1655270,0,1,na-czarne-skrzynk
i-poczekamy-godzina-katastrofy-nieznana,wiadomosc.ht
ml

3. Data: 2010-05-07 12:34:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Sluchaj tylko niezaleznych prokuratorow wojskowych oraz KGB.

No wreszcie, wiedzialem, ze Bielan niezawodnie jednak cos zapoda!

4. Data: 2010-05-07 12:50:20

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

== Komunikat dla ludnosci tubylczej ==

Ostrzezenie przed wichrzycielem: rozglasza teorie spiskowe!
Zostanie przykladnie ukarany w obronie demokracji i wolnosci mediow.

"Prokuratura powinna możliwie szeroko przedstawiać obywatelom informacje o
postępowaniu prowadzonym ws. katastrofy pod Smoleńskiem, tymczasem
przekazuje jedynie bardzo skąpe informacje, co rodzi spekulacje medialne i
domysły - uważa zastępca RPO Stanisław Trociuk. "

http://wiadomosci.onet.pl/2166574,11,te_informacje_b
udza_spekulacje,item.html

5. Data: 2010-05-07 13:39:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekazuje jedynie bardzo skąpe informacje, co rodzi spekulacje medialne i
> domysły - uważa zastępca RPO Stanisław Trociuk. "

Mam nadzieje, ze sie nie wypstykales i na jutro tez cos masz? No chyba, ze
radio Bielan w łikendy tez nadaje.

6. Data: 2010-05-07 14:27:50

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Mam nadzieje, ze sie nie wypstykales i na jutro tez cos masz?

Komunikaty dla Tubylcow sa podawane dokladnie wtedy
kiedy sa Tubylcom potrzebne.

= Koniec komunikatu. Wracaj do pracy =

7. Data: 2010-05-07 14:32:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Komunikaty dla Tubylcow sa podawane dokladnie wtedy
> kiedy sa Tubylcom potrzebne.

Potrzebnosc komunikatu wyraza sie obecnoscia esemesa.

++ end of message, back to the work ++

8. Data: 2010-05-07 19:05:08

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hs10r3$e6v$1@news.dialog.net.pl>, e...@n...com says...

> [...]
> Sluchaj tylko niezaleznych prokuratorow wojskowych oraz KGB.
>
> == Koniec komunikatu. Wracamy do pracy ==

"A co na to Twój lekarz"? ;>

Pozdrawiam
Flyer

PO CZTERECH LATACH